Prikpil..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uppojono

Prikpil..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 17:50

Zijn hier ook mensen die ervaring hebben met de prikpil? Aangezien ik nogal laks ben met het slikken van de pil, lijkt me dit een makkelijke oplossing, hoef je maar 1 keer per drie maand aan te denken. Hoorde dat je ook niet ongesteld wordt, maar weet niet of dit klopt..
Hoorde ook dat je er dikker van wordt, das minder positief.. En weet niet of het voorgeschreven wordt, of dat je er zelf voor kunt kiezen..

Buckje

Re: Prikpil..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 19:12

Een vriendin van mij had deze, en het was totaal geen suc 6 bij haar. Ze werd na een paar maanden gewoon ongesteld worden. Dit heb ik bij meerdere gehoor. Misschien eens overleggen met je huisarts.

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 19:18

ik heb hem ook. Ben er helemaal weg van. Nooit meer ongesteld. Had in het begin wel een keer in het half jaar ofzo een doorbraak bloeding, maar dat is ook verleden tijd. Dikker werd ik er een beetje van. Ben 4 kilo gegroeid, maar als ik even mijn best doe is dat er ook zo weer af. Zit er nu 2 jaar aan en het bevalt goed.
Ik heb het voorgeschreven gekregen omdat de andere soorten pillen niet voeldoende werkten. Lees: moest dan nog 3 pillen van de strip slikken en was al ongesteld. Dus bij mij was het noodzaak. Volgens mij moet het geen probleem zijn als je er zelf om vraagt. Bedenk wel: Het duurt waarschijnlijk wel een tijdje dat je kinderen kunt krijgen.

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:45

Deze pil is lang neit zo betrouwbaar als de gewone pil die je moet slikken, heb ook meedere mensen gehoord die zwanger zijn geraakt.

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:47

Een vriendin van mij was ook erg laks met der pil in nemen en heeft toen de prikpil gedaan,en toen kreeg ze tehoren na paar maanden dat ze zwanger was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 21:39

Meissie17 schreef:
Deze pil is lang neit zo betrouwbaar als de gewone pil die je moet slikken, heb ook meedere mensen gehoord die zwanger zijn geraakt.

Fout deze prikpil is veel betrouwbaarder. Een bijwerking kan zijn dat je er onvruchtbaar van wordt. Daarom wordt deze prikpil enkel voorgeschreven aan vrouwen die er zeker van zijn dat ze geen kinderen willen.

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 21:41

Ik ken een meisje die dit ook krijgt.
Ze is 8 jaar, ongesteld, en heel klein.
Zij krijgt deze prik zodat ze door kan groeien, elke drie maanden moet ze ervoor naar de dokter..

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 23:51