Aanvullend kunnen koortsbehandelingen gegeven waarbij koorts wordt opgewekt om de kanker te bestrijden.
Dit is even heel kort weergegeven. Voor het volledig, ietwat lange, maar zeker interessante artikel zie: http://msn.ode.nl/article.php?aID=4373& ... b490996cea
Met evenveel, nee, méér verbazing lees ik de reden dat deze behandeling w.s. nooit bereikbaar zal zijn voor zovele mensen die het dringend nodig zijn.
Citaat interview:
'Ondanks de toenemende belangstelling voor de therapie komt het onderzoek naar de behandeling met dendritische cellen (dat zijn de gezonde lichaamseigen immuun cellen) nauwelijks van de grond. ‘Er valt niet veel geld te verdienen met dat onderzoek’, verklaart Gorter. ‘Je kunt er geen patent op aanvragen, omdat dendritische cellen lichaamseigen zijn. Daarom zijn farmaceutische bedrijven niet geïnteresseerd. Er zijn dan ook nooit klassieke, gerandomiseerde onderzoeken gedaan, omdat zulk onderzoek erg duur is.’ Gorter vermoedt dat zijn behandelwijzen, net als andere alternatieve moethoden, niet worden goedgekeurd door invloedrijke instanties als de Amerikaanse Federal Drug Administration, omdat ze de farmaceutische industrie hinderen. Artsen kunnen zelfs worden aangeklaagd wanneer ze de therapie wél toepassen.'
Ik word hier zo verdrietig van.
Als er zelfs aan een ziekte geen geld te verdienen is, is niemand geïntresseerd in het redden van mensenlevens

De wereld is nog verrotter dan ik dacht.