Nou heb ik sinds 2 weken ongeveer last van die kies en het wordt steeds erger, ijs eten, kauwen of iets drinken doet behoorlijk pijn en ik heb ook last van m'n kaak en al een week hoofdpijn aan de rechterkant van m'n hoofd (lijkt van die kies te komen, maar ik weet het niet zeker). met paracetamol is het wel te doen, maar anders is het echt vervelend (vooral met slapen) en voel ik het continu.
vrijdag heb ik m'n eigen tandarts even gebeld, maar die is nog tot september op vakantie. Er is maar 1 tandarts wel aanwezig en die zit helemaal vol, dus daar kan ik niet terecht. Volgende week maandag ga ik naar Griekenland op vakantie, maar liever niet met kiespijn (of erger nog; daar naar de tandarts moeten

nou heb ik wel het telefoonnummer gekregen van de spoedtandarts "voor als het erger werd".. maar ik weet niet wanneer het erg genoeg is om daar terecht te kunnen

ik heb er zelf een hekel aan als mensen voor onzindingetjes naar de spoed komen enzo, en het is maar een suf gaatje.. van mn vriend moet ik wel morgen gaan bellen, of lachen ze me dan heel hard uit?