geen vriendje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Breezie

geen vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 17:05

Ik ben nu 24 jaar.
Ik ben klaar met mijn studie, en sinds een half jaar werk ik bij een bedrijf waar ik het erg naar mijn zin heb.
Tijdens mijn studie heb ik op kamers gewoond, maar nu woon ik weer bij mijn ouders. Ik ben hard op zoek naar een eigen appartementje, waar ik straks lekker kan doen en laten wat ik wil.
Ik heb een auto, en als ik genoeg gespaard heb gaat er zeker een paard komen.
De meeste mensen zeggen dat ik alles goed voor elkaar heb, maar......

Ja, natuurlijk is er een maar.....
Ik heb nog nooit een vriendje gehad, en ben nog steeds maagd.
Ik kan het nog erger maken; Ik heb zelfs nog nooit gezoend of zelfs maar hand-in-hand gelopen......

Ik heb altijd gedacht dat ik best alleen kon blijven, maar zo langzamerhand begint er toch iets te knagen.....
Als ik thuiskom ben ik alleen. Ja, mijn ouders en mijn broertje zijn er natuurlijk, maar die kan ik niet alles vertellen wat mij bezig houdt.
Vriendinnen heb ik ook, het zijn er niet zoveel, maar ik zou niet zonder ze kunnen. Maar over dit punt kan ik niet met ze praten, ik heb namelijk net gedaan alsof ik wel vriendjes heb gehad........ Bloos

Ik ben niet heel erg lelijk (al ben ik dan ook weer geen supermodel) en ga wel redelijk mee met de tijd mee met betrekking tot kleding en uiterlijk.
Ik zorg ervoor dat ik goed verzorgd ben, ga op tijd naar de kapper en ga nooit onge-doucht de deur uit.
Ik houd niet zo van uitgaan naar cafes of discotheken, maar ik ga wel vaak naar de bioscoop en af en toe naar een concert.
Ook ga ik regelmatig naar de sportschool en een manege in de buurt, en ik ga bijna iedere dag een stukje hardlopen./

Al met al leef ik dus niet echt een geisoleerd leven, en ontmoet ik genoeg mensen.
En nu vraag ik me toch echt serieus af: Waarom kan ik geen vriendje krijgen?

Ik ben altijd al gek geweest op romantische films, maar de laatste tijd houd ik er achteraf alleen maar een rotgevoel aan over.
Datzelfde verhaal met boeken; In alle boeken die ik lees is er opeens sprake van gepassioneerde liefde en eeuwige trouw. (of komt dat omdat ik er nu ineens meer op let? Ik weet het niet...)
Op straat kom ik ook allerlei zoenende en verliefde stelletjes tegen.

Iedereen die dit gelezen heeft, dankjewel voor het lezen...
Het is wel een lang verhaal geworden, sorry daarvoor......

Ik wilde dit verhaal alleen maar even kwijt, ik heb geen behoefte aan troostende reacties van "op ieder potje past een dekseltje" of "ieder mens vind wel iemand"

ikke24

Re: geen vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 18:37

als je geen reacties wilt, wordt dit een kort topic. Maar goed ik wilde je even sterkte wensen met dit 'kl*te' gevoel!

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 18:46

Maar als je nou mannen ontmoet, sta je er dan wel voor open?
Ik bedoel, je kan zonder dat je het in de gaten hebt jongens van je afhouden door je houding, praten enz.
Weet verder ook niet of je verlegen bent of juist heel spontaan en open

juulz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 18:49

ben je eigenlijk wel eens verliefd geweest of dat ook niet?

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 18:52

Heb je er gewoon geen tijd voor, of is het er nooit van gekomen?
Nooit intresse in jongens gehad? Ik bedoel in je pubertijd zal het toch ook wel hebben moeten knagen?
Nog nooit met een jongen uit geweest? Of verliefd op een jongen geweest?

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:09

Ik heb in mijn leven (ben nu bijna 18) ook nog geen echt vriendje gehad, ik heb ook nog niet gezoend. Eerst wist ik ook niet waar het aan lag, maar een tijdje geleden ben ik erachter gekomen: ik stel me verkeerd op. Er hebben heus wel jongens interesse in mij getoond, maar op het moment zelf heb ik dat nooit zo door, al was het achteraf nog zo duidelijk. En als ik het wel doorhad en het was zo ver dat we bijna ''verkering'' kregen, dan raakte ik in paniek en ging ik mij zo gedragen dat de jongen dacht dat ik geen interesse had en ik hem dus afwees. Terwijl ik dit eigenlijk helemaal niet wilde.

Ik denk dat het bij jou ook zo is. Het kan namelijk eigenlijk niet zo zijn dat er nog nooit een jongen is geweest die geen interesse in jou heeft gehad. Probeer na te gaan of dit bij jou ook zo is, en als dit zo is, probeer dan ook om te kijken wat er mis is aan je houding en probeer daaraan te werken.

Succes!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:50

Je moet je niet afvragen waarom je geen vriendje kunt krijgen. De eerste vraag die je je moet stellen is waarom je neit iemand eens beter leert kennen waar je verliefd op kan worden. WAnt verliefd worden is toch wel belangrijk als je een vriend wilt.

summer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:07

Okee geen reactie naar jou toe, maar ik moet dit toch even kwijt. Stel dat je het toch iets vindt.

Ik ken ook zo'n meid als jij. Die had ook alles voor elkaar. Een goede baan, een mooi huis enz. Niet lelijk of iets dergelijks, maar wel iemand die dus ook niet naar een bar, cafe, discotheek gaat ofzo. Ja hoe kom je dan aan een vent. Zij wilde absoluut niet alleen blijven en graag een gezin. Het is ook een gelovig meisje. Dus heeft ze na heeeeeeel lang nadenken toch de stap genomen en naar een datingbureau gegaan. De eerste jongen was niks, maar de tweede was het wel. En wel zo een, hij werkte altijd hard en was ook geen uitgaan type, maar wilde best graag een vriendin. Nu wonen ze samen en ze passen echt goed bij elkaar.
Ik zou zelf ook die stap zetten als ik nog alleen zou zijn geweest. Het is puur een gok, maar als je niet eens gokt in je leven dan komt het misschien wel nooit.
Ik weet wel toen ik de gok nam en naar een jongen stapte (nu man).
We zaten op hondentraining, ik kende hem niet en ik wist alleen dat ik hem leuk vond. Voor hetzelfde geldt had hij een vriendin ofzoiets. Ik heb gewoon de gok genomen, ben naar hem toegestapt met een smoes en nadat die smoes eruit was heb ik gewoon gevraagd of hij zin had om een keer met me uit te gaan. Als ik die stap nooit gemaakt had, had ik misschien ookwel nog alleen geweest.
Dus een dating bureau is niet altijd zo slecht hoor. Veel mensen hebben gewoon vaak geen tijd meer om uit te gaan enz.
Ik moest dit ook gewoon even kwijt en sterkte, ik weet wel wat je voelt, twee vriendinnen van me voelen zich namelijk ook zo. Alleen die durven ook die stap van het datingbureau niet te nemen. Jammer

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:10

Als je geen reactie wilt van gut wat ben je zielig (wat je dus totaal niet bent), mag ik dan op zijn minst zeggen dat ik mezelf precies hetzelfde zie op mijn 24e? Ik ben nu pas bijna 20, maar de rest herken ik helemaal Haha! Jouw verhaal is ook voor mij goed om te lezen, ik voel me begrepen!

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:18

Breezie: ik heb nog een hele leuke broer in de aanbieding!, één die nu ook weleens toe is aan een leuke en lieve vriendin. het is een rustige lieve jongen hij is 25jaar, mischien iets voor jou?

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:01

Nou, ik heb in een dronken zomer (ja alle dagen dronken) een zoenvriendje gehad toen ik 22 was ofzo, maar daarvoor en daarna niks. Op mijn 24ste, heb ik, een paar weken voor mijn 25ste verjaardag een vriend (geen verkering) gevraagd om me te ontmaagden, want ik was bang dat ik het anders NOOIT zo doen, en ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon zo is. In elk geval heb ik daarna nog vaag iets met hem gehad en daarna werd ik verliefd (was toen 29) op iemand waarmee ik meteen ben gaan samenwonen. Dat was een grote fout maar gewoon het gevolg van het lege gevoel wat jij dus ook hebt. Ik had niemand nodig ofzo, maar ik vond het gewoon fijn om dingen te delen en wilde dat alle dagen (en nachten)! Nou ja, ik ben acht jaar bij hem geweest daarna hier nog drie jaar een Portugees en nu ben ik al weer drie jaar alleen en heb ik weer dat gevoel (maar ben natuurlijk geen maagd meer).
Als je verliefd wordt dan gaat eigenlijk alles vanzelf. Ik wordt helaas bijna steevast verliefd op mannen die ik niet kan krijgen.

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 10:08

niks mis met jou hoor.....je bent gewoon een "laatbloeier"
en daar lopen er meer van rond dan jij denkt.

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 20:31

Joh, don`t worry!
Er zijn veel meer laatbloeiers, including myself! Knipoog

Ik was ook 22 toen ik voor het eerst een vriendje kreeg. Ik was er al half van overtuigt dat een vriend er voor mij wel nooit in zou zitten... en toen kwam ik hem tegen op de manege Ja
Op een moment dat ik het eigenlijk totaal niet verwachtte kwam hij in mijn leven, en verdomd: hij was ook nog eens in mij geinteresseerd (hoe was het in godesnaam mogelijk Knipoog )!!! Haha!

Ga niet aan jezelf twijfelen en jezelf afvragen of er iets mis met je is, want dat is gewoon niet zo!
Blijf gewoon geloven dat je je vriend vanzelf een keer tegenkomt, of dit nou vroeger of later is...

WeirdO

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 10:17

Hier nog een laatbloeier die zicht meld. En ook ik herken het verhaal meteen!

Ik ben nu 26. Heb maar een vriendje gehad op mijn 20ste (ik dacht toen ook al dat ik nooit iets met een jongen zou hebben omdat ik er gewoon geen tegen kwam die in mij interesse had). Het heeft zo'n een week of 3 geduurd. Heb er toen wat mee "gefklikfloied" Haha! (oeie hoe schrijven ze dat?) maar tot seks is het nooit gekomen omdat ik eigenlijk niets voor die jongen voelde en ik best wel een romantisch meisje ben die graag ontmaagd zou worden door een grote liefde!

Ondertussen ben ik in al die jaren weer alleen. En begin me serieus af te vragen of ik maagd gans mijn leven gaan blijven. Onlangs ben ik wel een leuke jongen tegenkomen maar zoals dorientjuh hier gezegd heeft denk ik dat ik zo wat de slechte signalen uitstraal en ondertussen is er nog niets van gekomen. Ik zou ook nooit durven aan iemand toegeven dat ik zo weinig ervaring hebben in de liefde. Bloos

Ik heb wel nog die jongen zijn msnadres. Hij zit nu in het buitenland maar als ie terug komt ga ik er toch denk ik werk aan maken. Haha!

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 10:24

ik herken me in jou verhaal. alleen bij mij komt het omdat ik heel verlegen word als ik iemand leuk vind. iemand nog tips

_Bolero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 10:28

Je zou je gewoon inkunnen schrijven bij contactsites etc.
Mijn vriendin heeft dit ook gedaan, en chat heel gezellig met mensen, soms kan daar wat uitvoort vloeien.
Volgens mijn zijn er heel veel stelletjes bij elkaar door datingsites etc.
Succes!

SprinT_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 10:30

bne je ooit verliefd geweest ofzoo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 10:37

liesJ schreef:
ik herken me in jou verhaal. alleen bij mij komt het omdat ik heel verlegen word als ik iemand leuk vind. iemand nog tips

Same here. Ja

Iemand zei een keer tegen mij dat jongens het juist leuk vinden als een meisje verlegen is..

Maar ik denk wel dat veel meer mensen daar last van hebben Knipoog

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 11:31

Anoniem schreef:
Iemand zei een keer tegen mij dat jongens het juist leuk vinden als een meisje verlegen is..

There's still hope for me Bloos
Hahaha, sorry...maar ik hou het gewoon nog even bij mijn paardje denk ik. Je moet niet gaan zoeken naar de ware, want dan vind je hem nooit is mij verteld Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 11:44

Elmond schreef:
[naam] schreef:

Hahaha, sorry...maar ik hou het gewoon nog even bij mijn paardje denk ik. Je moet niet gaan zoeken naar de ware, want dan vind je hem nooit is mij verteld Haha!

Ik houd het (denk ik Bloos) ook weer even bij de paardjes Ja
Ik ga ook niet zoeken, ik wacht af Vork

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 11:51

Elmond schreef:

Anoniem schreef:
Ik houd het (denk ik Bloos) ook weer even bij de paardjes Ja
Ik ga ook niet zoeken, ik wacht af Vork

Zullen we samen een clubje oprichten ofzo Koe
Hahahaha alleen het idee al: "vereniging der afwachtenden" ofzoiets Haha!

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 12:05

ik ben bijna 22 nu en heb op 1X een zogoed als verwaarloosbare relatie van 2X 4 maand ook nog nooit iets gehad of gedaan, ik ben geen zoeker, geen jager, geen macho geen held, geen romeo, en geen schoonheid al zeggen ze dat ik best mag gezien worden. maargoed, ik ben ook niet het type gast dat op elke fuif een one night stand zoekt enzo, daar moet ik dus ook niets van weten.

er is inderdaad nog hoop voor me.. maar wanneer? we zullen wel zien Knipoog

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 12:14

ik ben 18, eenmaal een vriend gehad (nouja, voor 2 weken, na de 1 ste week wilde ik het al weer uitmaken)
ik merk wel dat sommige jongens interesse tonen naar mij toe, maar ik ben erg kieskeurig.
ik heb nu iemand op msn, die ook wel interesse toont naar mij toe, maar zodra die klef begint te doen (liefde over wint alles, etc) klap ik toe en wil ik hem het liefst blokkeren.

maargoed, ik heb ook wel nog tijd, en anders blijf ik gewoon alleen Haha!

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 12:16

ja zo iemand heb ik ook, praten gaat lekker momenteel maar als het wat diepgaand is gaat deze heer ook dicht hoor Lachen kan me niet voorstellen dat zo iemand (want het is eenmaal een mooi meisje) mij zulke aandacht geeft. en daar ben ik dan ook uiterst voorzichtig mee.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:16

geniet gewoon van die aandacht Joel Knipoog

ikzelf heb ook geen vriendje,
maar ach... dat komt nog wel zeker...