blekende tandpasta

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LPtjuh

blekende tandpasta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 14:31

wie gebruikt hie reen blekend tandpasta?
welke gebruik je en vind je dat het werkt??

ik gebruik een tandpoeder van SMILE dat is om aanslag van je tanden te verwijderen dit mag je 1 tot 2 keer per week gebruiken .
het is ideaal het maakt je tanden helemaal glad alleen bleken doet het niet Knipoog

dagelijks gebruik ik een blekende tandpasta kan even niet op de naam komen is het beverlyhills formula?? nouja ik weet het even niet meer .
volgens mij zijn mijn tanden wel witter geworden of ik heb gewoon teveel hoop Vork

nou kom op brand los met jullie ervaringen! Haha!

Sophie_

Re: blekende tandpasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:39

Wij hebben white&shine tandpasta van aquafresh, kun je gewoon elke dag gebruiken, werkt echt supergoed, krijg je hele witte tanden van. Ja

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 17:38

Ik gebruik ook White&shine maar het werkt bij mij iig niet, ja in het begin wel, maar nu dus niet meer.
Maar die tandpoeder, leg is uit?? hoe werkt het, moet je het oplossen in water en dan je mond spoelen of op je tandpasta doen? Waar kan je het kopen en hoe duur is het??

LPtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 18:55

nou dat is een potje poeder , daar doe je je vochtige tandenborstel in en dan poetsen maar Pling
het voelt na het poetsen ermee een beetje raar aan dus poets ik er na nog een keer met die beverly hills formula

is van SMILE en kost iets van 3,50

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:09

daar heb ik ook nog nooit van gehoord ! van dat poeder ! ik poets me tanten ook met AquaFresh maar mijn tanten zijn best geel vind ik , ik poets wel elkedag en als ik naar school ga ook smorgens nog, maar witter worden ze er niet van , dus mischien als dat poeder echt helpt? Knipoog

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:16

Dat poeder kan je beter niet gebruiken. Zelfde geldt voor Beverlyhills tandpasta... daar zit "bleaking soda" in... meest slechte wat je voor je tanden kan gebruiken.
Als je echt wil bleken kan je beter dat onder begeleiding van een tandarts/mondhygienist doen... dat werkt gewoon veel beter dan al die whitening tandpasta's.... het percentage waterstofperoxide wat in die whiteningtandpasta's zit is niet sterk genoeg om het te wit te krijgen.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 21:05

Alles om m`n tanden maar mooi wit te krijgen *LOL*
Ik heb nu fluoride en Whitening tandpasta van de Super, die doe ik door elkaar. Daarna met huismerk mondwater van de DA, en dan nog Listerine Nagelbijten / Gniffelen
En het werkt voor geen meter.. Scheve mond

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 21:50

Er is hier pas geleden een topic over geweest.. die zogenaamde whitening tandpasta's schijnen niks bij te dragen, en ze doen meer kwaad dan goed.

Om het echt goed te laten bleken zal je toch naar de tandarts moeten.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 21:54

tis zelfs af te raden om van die blekende tandpasta's te gebruiken ( geldt niet voor alle ) Het beste is naar je mondhygiënist/tandarts te gaan. en listerine zou ik persoonlijk ook niet aanraden als mondwater, als bleekmiddel werkt het trouwens ook niet. En oja, ik weet waar ik het over heb Lachen Als je nog iets wilt weten kun je me altijd pben!

Maaaikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 21:55

Idd, wil je echt witte tanden, dan is de tandarts de beste oplossingen. De meeste tandpasta's met whitening zijn helemaal niet zo goed. Als je pech hebt halen ze ook nog het glazuur van je tanden af en dan heb je echt de poppen aan het dansen!

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:00

Ik heb zelf ook die tandpasta van Beverly hills, werkt prima.
gebruik het ook al heel lang, wat ook een hele goede is in van theramed dat is een heel klein tubbetje je kunt er net een week mee doen (mag ook maar) deze kost alleen 10 euries.

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:24

Listerine is inderdaad niet aan te raden... in de meeste spoelmiddelen, behalve 3 van goede merken, zit alcohol. Alcohol tast de uitvoergangen van je speekselklieren aan. Bovendien maskeert alcohol de boel... het ziet er dus beter uit dan dat het in werkelijkheid is... en al die whiteningtandpasta's helpen voor geen meter... zoals ik al hierboven schreef is het percentage te weinig om iets te doen.... wil je nog meer info Haha! dan moet je maar een keer in mijn stoel komen liggen Knipoog