Haay,
Ik ben 5 dagen naar disneyland geweest in parijs.
Dag 2 werdt ik wakker met pijn aan mijn tandvlees,
ik dacht dat zal wel weer over gaan. Dag 3 was intussen heel me boven tandvlees Rood en gezwollen, dag 4 was al mijn tandvlees boven en onder vuur rood, gezwollen en zeer pijnlijk. Ook miste ik bij sommige tanden een stukje tandvlees, ook zaten er overal dikke witte bulten.
Toen ik thuis aan kwam, gelijk naar de dokter.
Kom daar binnen ze kijkt in mijn mond en zegt ja sorry heb daar niet echt verstand van. Ik kan je een verdovend middel geven voor de pijn, waarop ik antwoorde maar wat is het. Nou dat wist ze allemaal niet. Nou ik weer thuis tandarts bellen, nam niet op ook zo fijn geeft hij zijn 06 door voor spoedgevallen neemt hij niet op. Voicemail in gesproken wordt gewoon niet terug gebelt. Volgende dag weer naar de dokter, hij kijken en dacht aan een bacterie. Als volgt dus een Zware ontsteking, opgelopen waaraan? Weten we niet. En we weten ook nog niet zeker wat het is hij vermoed het. Dus ik kreeg een spoelmiddel op recept, en nu moet ik 5 dagen spoelen en me mond verdoven. Als het dan niet weg is moet ik terug komen. Ben nu op de 2de dag van spoelen, en loop al bijna 7 dagen met deze verschrikkelijke pijn.
Eten kan ik haast niet. Drinken gaat redelijk. De pijn is aanhoudend de heledag door, en stekende branderige pijn.
Slapen lukt maar wordt wakker van de pijn.
Heeft iemand dit ook ooit mee gemaakt????
Alvast bedankt
Groetjes prissey
Laatst bijgewerkt door Karin op 06-08-06 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel duidelijker gemaakt