Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horselover20 schreef:sorry ik heb geen idee wat je eraan kan doen maar misschien is het niet geheel onverstandig toch even je huisarts ernaar te laten kijken, ik wil je in ieder geval sterkte wensen je hebt tot nu toe nog niet zon makkelijke zwangerschap gehad of wel?
joke20 schreef:Ben je al bij de huisarts geweest?
marel schreef:Ten eerste, wat naar zeg dat je zoveel last hebt van oedeemvorming! Wel een bekend verschijnsel bij (hoog)zwangere vrouwen, aangezien er een behoorlijke druk rust op de vaten. Steunkousen is inderdaad een vereiste. Verder is het belangrijk de bloedsomloop te stimuleren d.m.v. beweging. Slippers aan, wijde broeken, benen hoog leggen als je rust. Een veilig huis-tuin-en keukenmiddeltje is het drinken van groene thee.
Succes ermee!
Urielle schreef:Ik zal eens vragen aan mijn broer hoe dat compressief zwachtelen gaat, die kan dat wel
De bloeddruk is gelukkig goed (anders zou ik nog denken aan zwangerschapsvergiftiging, maar ik zit eerder te laag dan te hoog)
Halen plastabletten vocht uit de rest van je lijf? Want plassen doe ik natuurlijk bij het leven met die kleine die op mijn blaas aan het trappelen isAnders kan ik dat ook nog proberen
Letizia schreef:Heb je geen wondroos?