Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myrz schreef:ik heb geen schisis ofzo..maar een hemangioom.
vraag me niet wat het is..want dat zou ik dus echt niet weten![]()
toen ik 6 was ben ik eraan geopereert, maar dat is mislukt want door al mijn gekots is het litteken weer 'open gegaan'![]()
ben nu 27-06 weer geopereert, ziet er nu stukken beter uit en moet morgen voor controle, en om te horen of ik nog een keer onder het mes moet..bahbahbah
LET OP!!: als je op google hemangioom intypt, krijg je echt de aller ergste gevallen te zien..ik had enkel een plekje die de rechterkant van mn bovenlip innam.
lotjj92 schreef:ik heb gelukkig ook geen hazenlip, maar ben wel geboren met open gehemelte. hiervoor he ik 3/4 operatie's moeten hebben. en nu ben ik eigenlijk voledig 'gezond' zeg maar. ik hoef geen onderzoeken meer, en zeker geen operatie's meer
Myrz schreef:ik heb geen schisis ofzo..maar een hemangioom.
vraag me niet wat het is..want dat zou ik dus echt niet weten![]()
toen ik 6 was ben ik eraan geopereert, maar dat is mislukt want door al mijn gekots is het litteken weer 'open gegaan'![]()
ben nu 27-06 weer geopereert, ziet er nu stukken beter uit en moet morgen voor controle, en om te horen of ik nog een keer onder het mes moet..bahbahbah
LET OP!!: als je op google hemangioom intypt, krijg je echt de aller ergste gevallen te zien..ik had enkel een plekje die de rechterkant van mn bovenlip innam.