Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) ben ik tal van keren geopereerd. Nou zit er nog een klein gaatje(ik heb er geen last van) en dat gaan ze misschien nog dicht maken als ik 18 ben.
.
haha Ik heb er echt veel gehad maar ik weet er niks meer van. OP zich best wel raar want het is best ingrijpend. Weet alleen nog dat ik na afloop van de laatste operatie huilend wakker werd en vroeg waar mijn vanille kwark was 

Myrz schreef:ik heb geen schisis ofzo..maar een hemangioom.
vraag me niet wat het is..want dat zou ik dus echt niet weten![]()
toen ik 6 was ben ik eraan geopereert, maar dat is mislukt want door al mijn gekots is het litteken weer 'open gegaan'![]()
ben nu 27-06 weer geopereert, ziet er nu stukken beter uit en moet morgen voor controle, en om te horen of ik nog een keer onder het mes moet..bahbahbah
LET OP!!: als je op google hemangioom intypt, krijg je echt de aller ergste gevallen te zien..ik had enkel een plekje die de rechterkant van mn bovenlip innam.
lotjj92 schreef:ik heb gelukkig ook geen hazenlip, maar ben wel geboren met open gehemelte. hiervoor he ik 3/4 operatie's moeten hebben. en nu ben ik eigenlijk voledig 'gezond' zeg maar. ik hoef geen onderzoeken meer, en zeker geen operatie's meer
Myrz schreef:ik heb geen schisis ofzo..maar een hemangioom.
vraag me niet wat het is..want dat zou ik dus echt niet weten![]()
toen ik 6 was ben ik eraan geopereert, maar dat is mislukt want door al mijn gekots is het litteken weer 'open gegaan'![]()
ben nu 27-06 weer geopereert, ziet er nu stukken beter uit en moet morgen voor controle, en om te horen of ik nog een keer onder het mes moet..bahbahbah
LET OP!!: als je op google hemangioom intypt, krijg je echt de aller ergste gevallen te zien..ik had enkel een plekje die de rechterkant van mn bovenlip innam.