Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sterkte... Groetjes Esther 
Ahg ja, ooit kom ik er wel overheen Megantjuh schreef:Hmm werken de medicijnen niet voldoende om het te onderdrukken?
Toen is het 2 maanden goed gegaan en toen kreeg ik weer zo'n grote aanval. Sindsdien ben ik een beetje bang voor mezelf geworden. Gister heb ik een kleine aanval gehad op mn werk en ben toen ook naar huisgebracht. Ik heb de hele avond en deze ochtend op bed gelegen, maar kon moeilijk in slaap komen. Ben nu nog wel een beetje moe, maar van niets doen wordt je ook moe, dus ga zometeen even bij mn beestjes kijken, misschien dat zij me opvrolijken

Tellie schreef:Het zou ook een stuk makkelijker zijn als je familie/vriend zou kunnen weten hoe je je voelt. Daarom moet je er ook over blijven praten. Net zolang totdat ze het eindelijk wél berijpen hoe je je voelt.
Beide kanten moeten er mee leren omgaan, en door veel te praten kan je dat gewoon oplossen. Daarom gaat het hier ook steeds beter.
ga het proberen..ben alleen niet zo'n prater bij fam. en zeker niet bij mn ouders
Maar waarschijnlijk is het wel het proberen waard

Ik heb nu slaappilletjes, van die homeopatische blauwe dingen
En ik heb nu wat meer rust gevonden in mn hoofd
De ruzie met mn vriend is ook aardig opgelost, mn stal is af
*thank God!!!* en het is feestweek in het dorp
dus dat wordt zeker wel gezellig
Ik heb me wel voorgenomen het goed in te plannen, aangezien ik donderdag de pony van mn nichtje krijg die natuurlijk ook zijn voer, beweging en een schoonbed nodig heeft en dat niet het enigste dier is waar ik voor moet zorgen. Ook gaat het een paar avonden wel wat later dan normaal worden, maar ik zal er dan voor moeten zorgen dat ik op tijd mijn rust momenten heb
Ik voel me lichamelijk en geestelijk al een stuk fitter en sta er niet meer zo vaak bij stil dat ik beperkingen heb, ik laat het gewoon over me heenkomen en zie wel hoe het loopt, want treuren omdat ik epilepsie heb kost ook tijd en energie en die tijd en energie kan ik beter voor leukere dingen gebruiken