Tsja, dan moet er dus geboord worden. Maar ik heb in heel mijn leven nog nooit een gaatje gehad dus ik weet niet hoe boren gaat!!
Wel eens een beginnend gaatje maar dat 'sealde' hij dan.
Hebben jullie ervaringen? Ben bestwel zenuwachtig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

mijn vorige was daar nogal ruw mee en dan deed het verdoven altijd wel zeer (het boren zelf voel je dan niet meer)
martinev schreef:Ik heb al een paar keer een gaatje gehad, en NOOIT verdoving gehad, vind ik voor een gaatje ook echt niet nodig... Laatst had ik een wortelkanaalbehandeling, voor het eerst in m'n leven een verdoving, en wat denk je? Verdoving werkte niet!! De tandarts heeft het nog een keer geprobeerd te verdoven maar ik voelde nog steeds alles, had hij ook nog nooit meegemaakt. Ik kan je vertellen, dat doet écht heel erg pijn!
)

(Wel van te voren zo'n kleine verdoving
Mijn ma zat nog wel bij die tandarts...
maar met verdoving gaat me smoel altijd scheef hangen
Nee hoor, geintje!

Ik vind het zo ontzettend eng.. 2 jaar terug Pfeiffer geconstateert maar dokter wist het niet zeker, moest ff bloed prikken in 't ziekenhuis.. Heb een maand minstens gewacht tot ik naar het ziekenhuis ging & ik keek hard de andere kant op.. 
Maarja. We zitten nog bij de normale tandarts..
Vind het maar eng allemaal!
nou moet ik ook zeggen dat ik een injectie in mijn tandvlees echt niet zag zitten omdat delen van mijn tandvlees heel erg gevoelig zijn door mijn kaakoperatie (een tandeborstel is al teveel) dus dat leek mij pijnlijker dan het boren
) dus dan voel je echt niets. 
MoonChloe schreef:martinev schreef:Ik heb al een paar keer een gaatje gehad, en NOOIT verdoving gehad, vind ik voor een gaatje ook echt niet nodig... Laatst had ik een wortelkanaalbehandeling, voor het eerst in m'n leven een verdoving, en wat denk je? Verdoving werkte niet!! De tandarts heeft het nog een keer geprobeerd te verdoven maar ik voelde nog steeds alles, had hij ook nog nooit meegemaakt. Ik kan je vertellen, dat doet écht heel erg pijn!
De wortelkanaalbehandeling schijnt nog pijn te doen als het verdoofd is.. (vertelde mijn broertje)

.