Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stuiterbal_ schreef:Ik zou nu al gelijk naar de HA gaan want ik persoonlijk vindt dit niet normaal
love_gino schreef:me vriend woont in wageningen en ik in boxtel dat is meer las een uur rijden met de auto van elkaar vandaan het huis naast ons staat leeg en de mensen daarnaast zijn op vakantie ook
en als er niemand in het huis is voor langere tijd zetten de katten heet de tent op zijn kop! (lieve katjes)
ik hoop dat ze eerst gaan bloedprikken idd want gelijk daar houden zou eigenlijk nu ff niet uit komen ( klinkt dom weet het)
Genee schreef:Misschien werkt je schildklier verkeerd ofzo.. dan kun je een bepaalded vorm van kanker heb *is even vergeten welke precies*
ninja2 schreef:Wat een achtelijke HA heb je zeg!!!! Nou ja sterkte morgen dan. Ik ben wel benieuwd wat je hebt
MMMaaike schreef:Even een vraagje hoor maar heb je zelf heel veel dorst en plas je heel veel? Het zou suikerziekte kunnen zijn waardoor je zoveel afvalt. En ik zou zeker vandaag nog de huisarts bellen. Als je al doorgestuurd wordt naar het ziekenhuis dan laten ze je heus niet meteen overnachten hoor.
Sterkte!