Kan ik zwanger zijn geraakt?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sharmila

Berichten: 4807
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 12:53

Nee je hoeft geen morning after te gaan halen hoor echt onzin....de kans is zo extreem klein. Bovendien ben je dagen ziek van zo'n pil.

Ik heb weleens grotere risico's gehad hoor en toen heb ik ook geen morning after gehaald. Was er ook niks aan de hand. Seks met elkaar, condoom breekt, onregelmatig de pil slikken. Tel maar bij elkaar op. Ja heel dom hoor natuurlijk.
Maar om even een vergelijking met jouw gebeurtenis te maken.

Suzanne F.

Berichten: 49549
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:04

Dit wordt nu wel heel erg overdreven hoor, nee je kan niet zwanger zijn.
Of heb je erna met je vinger in je doos gezeten dan? Met het afvegen met het wc-papiertje frummel je niet met je vinger in je doos toch?

Meid hoe oud ben je eigenlijk? Je klinkt nog heel erg jong vooral als je zulke stomme opmerkingen maakt. Mornign after pil is absoluut niet nodig, behalve (zal het even heel erg duidelijk zeggen) als hij volgende keer met zijn pik in jouw vagina klaarkomt en je dan nog niet aan de pil bent.

Dit valt bijna in dezelfde categorie boktnivo als de vraag of je zwanger kan worden als je met een boterhamzakje pijpt of als je in je kont genomen wordt.

Eas_Mon
Berichten: 1377
Geregistreerd: 14-03-06

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:12

Of je haalt gewoon de zwangerschapstest?? Die zijn niks voor niks gemaakt.. En inderdaad niet die morning after gaan halen zometeen ben je niet zwanger en dan zit je die dagen ziek te wezen zonde van die dagen toch...

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:17

Een zwangerschapstest werkt pas na de eerste dag van de verwachte menstruatie.
Heeft nu nog hélemaal geen nut!
Ik vraag me trouwens ook af hoe oud de TS is.
Ze komt me als een meisje over die eigenlijk nog gewoon met haar barbies moet spelen ipv met de penis van een jongen... Bloos

delerium
Berichten: 22384
Geregistreerd: 03-09-05

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:23

Frusty

Nee dat kan niet en laat je nou niet van de wijs brengen door alle berichtjes *je kunt nooit iets uitsluiten*. De kans dat je door aliens ontvoerd wordt is ongever even groot.

Maar ik zou zeggen; haal die morning after pil maar. Dan weet je meteen dat het geen kindersnoepje is maar een behoorlijk serieus middel waar je echt goed van van de kaart gaat. En wie weet, hopelijk, ga je dan nadenken over dat dat toch niet zo voor herhaling vatbaar is maar volgende keer preventief te werk gaat.


mocht dit uberhaupt al serieus zijn want ik heb meer het idee dat het een topic is van iemand die zich verveelt

_Buddha
Berichten: 2289
Geregistreerd: 27-10-05

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:24

Wat een super flauwe reactie Ylana, iedereen is er op een ander moment klaar voor, en praat even verder ontopic!
De kans is indd erg klein dat je zwanger bent! Morning afterpil zou ik nooit doen, je bent er indd dagen ziek van, en het is vrij nutteloos in deze situatie

_joellover_

Berichten: 2904
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Alkmaar NH

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:26

ja vind het nogal flauwe reactie

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:27

Ja, maar rudi als jij oud en wijs genoeg bent om sex te hebben of sexuele handelingen te verichten, dan is het wel handig dat je er iig voor zorgt dat je niet zwanger -kunt- raken Knipoog.

Van de morning afterpil ben je geen dagen ziek van hoor, en zeg nooit 'nooit', je weet tenslotte nooit wat er gebeurt Knipoog.

_Buddha
Berichten: 2289
Geregistreerd: 27-10-05

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:29

kristie schreef:
Ja, maar rudi als jij oud en wijs genoeg bent om sex te hebben of sexuele handelingen te verichten, dan is het wel handig dat je er iig voor zorgt dat je niet zwanger -kunt- raken Knipoog.

Van de morning afterpil ben je geen dagen ziek van hoor, en zeg nooit 'nooit', je weet tenslotte nooit wat er gebeurt Knipoog.



Ok, ik zeg niet dat de TS niet fout zit, maarja, ik bedoel ze hebben niet echt 'seks' gehad!
En at is trouwens nog steeds geen rede voor sommige om flauw te gaan reageren vind je wel? Knipoog

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:30

Waar het mij om gaat is dat wanneer je denk dat je klaar bent om verder te gaan, je ook daadwerkelijk weet waar je mee bezig bent.
Je stap toch als persoon zonder rij ervaring ook niet zo maar in een auto...

Yessy

Berichten: 23046
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:30

Pff als je van zoiets zwanger kan worden, zou het ook moeten kunnen van vieze wc-brillen enzo, en dat lukt over het algemeen ook niet. Ik zou daarvoor geen MAP halen, zonde van je geld en je lichaam..

delerium
Berichten: 22384
Geregistreerd: 03-09-05

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:31

ik vind de reactie van Ylana toch echt de beste tot nu toe!

Anoniem

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:37

Het verhaal van TS komt niet op mij over alsof ze in paniek is, meer de lol er mee steekt.

manzano

Berichten: 24024
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:43

Suzanne F. schreef:

Dit valt bijna in dezelfde categorie boktnivo als de vraag of je zwanger kan worden als je met een boterhamzakje pijpt of als je in je kont genomen wordt.


Hey dat is mijn onderschrift!!!!! Tong uitsteken

Charaz

Berichten: 24376
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:44

Manzano jouw onderschrift schoot me ook gelijk te binnen bij dit topic.

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:50

Manz...... niet je onderschrift hier tonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha!

manzano

Berichten: 24024
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:50

Wienna schreef:
Manz...... niet je onderschrift hier tonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha!

Het zijn jouw woorden hoor Tong uitsteken

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:52

Suzanne F. schreef:
Dit wordt nu wel heel erg overdreven hoor, nee je kan niet zwanger zijn.
Of heb je erna met je vinger in je doos gezeten dan? Met het afvegen met het wc-papiertje frummel je niet met je vinger in je doos toch?

Meid hoe oud ben je eigenlijk? Je klinkt nog heel erg jong vooral als je zulke stomme opmerkingen maakt. Mornign after pil is absoluut niet nodig, behalve (zal het even heel erg duidelijk zeggen) als hij volgende keer met zijn pik in jouw vagina klaarkomt en je dan nog niet aan de pil bent.

Dit valt bijna in dezelfde categorie boktnivo als de vraag of je zwanger kan worden als je met een boterhamzakje pijpt of als je in je kont genomen wordt.


Briljant antwoord.. ik val echt van mijn stoel Haha! Haha!

Aan de TS.. laat die morning after pil maar zitten en ga maar gewoon aan de pil en koop condooms.
Wat nog veiliger is om zeker te weten om niet zwanger te worden is gewoon geen seks te hebben.

TheSam

Berichten: 9892
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Maasland

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:57

*proest*

Zwanger lijkt me sterk, maar ik zou maar eens gaan rondvragen hoe het met voorbehoedsmiddelen zit.. hopelijk ben je als je echt ga wippen wat snuggerder Clown

HummerTime

Berichten: 3926
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Tessenderlo, België

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:59

youngster schreef:
Suzanne F. schreef:
Dit wordt nu wel heel erg overdreven hoor, nee je kan niet zwanger zijn.
Of heb je erna met je vinger in je doos gezeten dan? Met het afvegen met het wc-papiertje frummel je niet met je vinger in je doos toch?

Meid hoe oud ben je eigenlijk? Je klinkt nog heel erg jong vooral als je zulke stomme opmerkingen maakt. Mornign after pil is absoluut niet nodig, behalve (zal het even heel erg duidelijk zeggen) als hij volgende keer met zijn pik in jouw vagina klaarkomt en je dan nog niet aan de pil bent.

Dit valt bijna in dezelfde categorie boktnivo als de vraag of je zwanger kan worden als je met een boterhamzakje pijpt of als je in je kont genomen wordt.


Briljant antwoord.. ik val echt van mijn stoel Haha! Haha!

Aan de TS.. laat die morning after pil maar zitten en ga maar gewoon aan de pil en koop condooms.
Wat nog veiliger is om zeker te weten om niet zwanger te worden is gewoon geen seks te hebben.


*boink boink stuiter stuiter* Vraag me ook af hoe oud je bent............ Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Nijn
Berichten: 8555
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Veenendaal

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:59

Je had beter vantevoren kunnen bedenken waar je wel en niet zwanger van kan raken Gestoord

Maya1990
Berichten: 1627
Geregistreerd: 11-03-05

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 14:00

Suzanne F. schreef:
Dit valt bijna in dezelfde categorie boktnivo als de vraag of je zwanger kan worden als je met een boterhamzakje pijpt of als je in je kont genomen wordt.


hahahaha die is goed!

@ TS: als ik jou was zou ik maar eens goed gaan opletten bij de biologielessen voortaan! Clown
hoe oud ben je eigenlijk??

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 14:00

Haha! Haha! Haha!
Nee, je kan niet zwanger zijn. Sperma overleeft niet zo lang buiten het lichaam van een man. Maar tjees, ga jij eens snel iets opzoeken over voortplanting, sexuele voorlichting en voorbehoedsmiddelen. En wanneer je daar mee klaar bent kan je wel weer een keer met sex beginnen. Over een jaartje of 10 ofzo. Clown

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 14:02

MissJ schreef:
Haha! Haha! Haha!
Nee, je kan niet zwanger zijn. Sperma overleeft niet zo lang buiten het lichaam van een man. Maar tjees, ga jij eens snel iets opzoeken over voortplanting, sexuele voorlichting en voorbehoedsmiddelen. En wanneer je daar mee klaar bent kan je wel weer een keer met sex beginnen. Over een jaartje of 10 ofzo. Clown


Makkelijkste is www.fancy.nl offuh www.sexwoordenboek.nl Clown

Succes Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Re: Kan ik zwanger zijn geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 14:04

NCareless schreef:
...Z'n 'spul' had ie weggehaald met z'n dekbed. .


Misselijk ooit gehoord van tissues, WC papier, handdoekje, zakdoekje, whatever? En anders mag ik hopen dat het bed verschoont is na afloop?

Redelijk ranzig mijn inziens Scheve mond