Gister was ik bij mn vriendje, ik heb hem 2x afgetrokken. Z'n 'spul' had ie weggehaald met z'n dekbed. Vervolgens raakte ik dat perongeluk aan. Het was niet veel, maar toch. Na die eerste keer, een halfuur/uur later ben ik naar de wc geweest, zonder eerst mijn handen te wassen. Dit ook zo bij die tweede keer, ik had er totaal niet aan gedacht. Maar ik ben dus niet aan de pil, en er ís een kans dat er wat sperma bij mij naar binnen is gegaan, toch? Via het wcpapier/hand? Nouja, laat ik nou een persoon zijn dat zich gauw zorgen maakt, maar bij dit vind ik het terecht, het gaat wel over je toekomst en voorlopig zie ik dat echt Niet voor me met eventueel een kind! En áls ik zwanger zou zijn, krijg ik echt gigantische problemen thuis...
Dus mijn zus, vriend en ik dachten dat het slim was op de morning after pil te halen, maarja er is dan nog wel een kansje... Maar kan je die vergoed krijgen via de verzekering zonder dat je ouders erachter komen? Nee zeker

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen want ik maak me zorgen...
Bedankt voor het lezen en sorry als het wat zeikerig/aanstellerig/overbezorgd over is gekomen.