Zwakke peesaanhechting in pols, wie meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yucca

Zwakke peesaanhechting in pols, wie meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 10:51

Vanmorgen naar de huisarts geweest met klachten in mijn pols en elleboog. Ik krijg namelijk steeds een harde bult in de overgang van hand naar onderarm, waarbij steunen en leunen pijnlijk is. Dit straalt dan door naar mijn elleboog, waardoor ik ook op deze niet goed kan steunen en waarbij strekken en dicht buigen ook pijnlijk is.

Diagnose: Zwakke plek in de aanhechting van de pees, als het aanhoudt moet er geopereerd worden.

Wie heeft dit ook (gehad) en is eventueel al geopereerd?

Groetjes Joyce

Goof

Re: Zwakke peesaanhechting in pols, wie meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:29

Mmm, ik heb geen bult op die plek, maar heb wel al tijden zere polsen en ellebogen. De arts houdt het op ontstekingen en schuift alleen maar antibiotica toe.
Ik ga niet eens meer naar de dokter met deze klachten.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 08:10

De huisarts had er een hele mooie naam voor...haha..ik ben hem alleen weer vergeten! Hij zei er duidelijk bij dat het geen ontsteking of overbelasting was, en dat het dus ook niet te behandelen was met antibiotica.

Een beetje pijn, daarvoor ren ik ook niet naar de dokter, maar dit belemmerd mij echt met verschillende dingen, en die bult, dat 'voelt' toch niet helemaal goed.

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 16:42

Ik heb ook een bult in m'n pols zitten, bij mij is die ontstaan door te jong te zwaar te trainen (volleybal, was set-up, mocht het je wat zeggen) Ben nu volledig gestopt met volleyballen en het is wel vermindert. De bult zit er nog steeds en kan m'n pols niet meer evenver buigen als m'n andere pols, maar heb niet meer die constante zeurende pijn erin. Wel merk ik dat wanneer ik een drammerig paard heb gereden, of veel heb gemest of iets anders zwaars heb gedaan, de bult meteen weer groter wordt, de pijn terugkomt en de bewegelijkheid van m'n pols afneemt.
Met een operatie zou dit alles verholpen kunnen worden, maar omdat ik toch nooit meer op m'n oude niveau terug zou kunnen komen en er nu redelijk mee te leven is heb ik besloten het niet te doen.