Morgen uitslag controle MRI na nucleoplasty (hernia)

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loezoe
Berichten: 1234
Geregistreerd: 30-11-05

Re: Morgen uitslag controle MRI na nucleoplasty (hernia)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 14:28

Wat een sufferd, vraagt ie hoe het ging: ik zo van: ja, prima hij zo blablabla maar geen uitslag van de scan, vraag ik erna, zegt ie heel droog: 'Ohja, klopt, er is een scan gemaakt, maar kan ze hier niet vergelijken aangezien de andere MRI in een ander ziekenhuis is gemaakt. Belt ie later vandaag terug....

ook goeiemiddag.....

_SC_

Berichten: 885
Geregistreerd: 07-01-05
Woonplaats: Thuis, stal of werk

Re: Morgen uitslag controle MRI na nucleoplasty (hernia)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 14:34

zucht... dus nog even in spanning zitten! Er zit niets anders op...!

Loezoe
Berichten: 1234
Geregistreerd: 30-11-05

Re: Morgen uitslag controle MRI na nucleoplasty (hernia)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 14:37

Ik ga eventjes iets anders doen, word langzaam beetje gek hier.

Zodra ik de uitslag heb laat ik het meteen weten! Doei, doei

yyy
Berichten: 1450
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Morgen uitslag controle MRI na nucleoplasty (hernia)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 15:46

aah wat een drollendraaier zeg echt iets voor artsen he..
snap dat je gek word.. dan kunnen we ook nog niet stoppen met duimen haha

Loezoe
Berichten: 1234
Geregistreerd: 30-11-05

Re: Morgen uitslag controle MRI na nucleoplasty (hernia)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 16:35

Net gebeld, helaas helaas, hernia is niet weg, wel kleiner. Kon zijn dat ik er nooit meer last van kreeg, bij veel mensen ontdekten ze regelmatig toevallig zo'n formaat hernia op een MRI terwijl de scan niet voor hernia-klachten gemaakt werd.
Wel ff balen dus, maarja...'t is niet anders, we doen het er maar mee....mocht het opspelen dan kijken we wel weer verder...
Heb nu ff nergens zin in, want weet niet echt of het goed of slecht nieuws is....allebei een beetje...ben ook nog 'ns helemaal in m'n uppie thuis tot morgen, dus niemand om m'n hart bij uit te storten....

yyy
Berichten: 1450
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Morgen uitslag controle MRI na nucleoplasty (hernia)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 16:43

hm das idd net de tussen weg heb je er nu nog last van dan? als dat niet zo is dan is het toch goed zo? en zo ja dan moet je het mischien rustig aan doen tot hij helemaal verschrompeld is?
sterkte er mee in iedergeval en natuurlijk succes

je hebt bokt nog om je hart te luchten Knipoog je kunt me altijd pben als het tegen zit hé!

Loezoe
Berichten: 1234
Geregistreerd: 30-11-05

Re: Morgen uitslag controle MRI na nucleoplasty (hernia)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 16:48

Ik heb nu geen pijn. Alleen als ik een fysiek zware dag heb gehad dan voel ik als ik 's avonds op bed lig m'n been tintelen, maarja, als dat alles is dan komt er bij mij geen scalpel meer aan te pas en laat ik het lekker zo. Maarja, je blijft toch een hernia houden, waarmee je wel rekening moet houden en ben als de dood dat het terug komt, want je hoort zoveel nare verhalen over de normale hernia operaties dat ik die liever niet laat uitvoeren.
Vanavond heb ik nog paardrijles, maar we hebben een vervangende instructrice die ik eigenlijk niet goed genoeg vind, maar ga denk ik toch maar....anders zit ik hier maar...m'n pa en ma zijn nml naar de Rolling Stones

dierfysio

Berichten: 5288
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Leusden

Re: Morgen uitslag controle MRI na nucleoplasty (hernia)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 16:52

wist je al dat er recent nieuw wetenschappelijk onderzoek is gedaan naar pijn? er blijkt uit, dat je een soort geheugen kunt opbouwen voor pijn: dus als je een tijd pijn hebt gehad (bijv. door beknelde zenuw), maar de oorzaak is al weg (beknelling weg), dan kun je alsnog -af en toe, of continue- pijn houden (door dat 'pijngeheugen').
dus het al dan niet hebben van pijn in je been zegt helaas niks over hoe het vanbinnen is; houd eerder uitvalsverschijnselen aan. merk je dat je minder gevoel of kracht in je been hebt; trek dan bij je arts aan de bel.

hoop dat je hier wat aan hebt, sterkte!

yyy
Berichten: 1450
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Morgen uitslag controle MRI na nucleoplasty (hernia)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 17:01

hm dat klopt verder wel maar niet bij loezoe anders zou ze er wel vaker last van hebben en niet alleen bij fysieke inspanningen. denk ik

Loezoe
Berichten: 1234
Geregistreerd: 30-11-05

Re: Morgen uitslag controle MRI na nucleoplasty (hernia)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 17:03

dierfysio schreef:
wist je al dat er recent nieuw wetenschappelijk onderzoek is gedaan naar pijn? er blijkt uit, dat je een soort geheugen kunt opbouwen voor pijn: dus als je een tijd pijn hebt gehad (bijv. door beknelde zenuw), maar de oorzaak is al weg (beknelling weg), dan kun je alsnog -af en toe, of continue- pijn houden (door dat 'pijngeheugen').
dus het al dan niet hebben van pijn in je been zegt helaas niks over hoe het vanbinnen is; houd eerder uitvalsverschijnselen aan. merk je dat je minder gevoel of kracht in je been hebt; trek dan bij je arts aan de bel.

hoop dat je hier wat aan hebt, sterkte!


Dankjewel, ik heb gelukkig op het moment helemaal geen pijn meer, maar alleen nog héle lichte uitvalsverschijnselen na een zware dag. Krachtverlies zou ik in principe meteen moeten merken in het dagelijks leven, gelukkig heb ik dat ook tijdens de piek van de hernia niet gehad, maar als het erger zou worden, dan hang ik metéén bij mijn doc aan de tel. Ik ben pas 19 en heb helemaal geen zin om de hernia mijn leven te laten lijden. Op het moment is het echter goed vol te houden en zolang dat zo blijft wil ik er verder niks aan laten doen.

Annash
Blogger

Berichten: 26578
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: Morgen uitslag controle MRI na nucleoplasty (hernia)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 17:11

Loezoe schreef:
Net gebeld, helaas helaas, hernia is niet weg, wel kleiner. Kon zijn dat ik er nooit meer last van kreeg, bij veel mensen ontdekten ze regelmatig toevallig zo'n formaat hernia op een MRI terwijl de scan niet voor hernia-klachten gemaakt werd.
Wel ff balen dus, maarja...'t is niet anders, we doen het er maar mee....mocht het opspelen dan kijken we wel weer verder...
Heb nu ff nergens zin in, want weet niet echt of het goed of slecht nieuws is....allebei een beetje...ben ook nog 'ns helemaal in m'n uppie thuis tot morgen, dus niemand om m'n hart bij uit te storten....


Ey meid, kom maar op hoor op msn Knipoog
En anders bel je maar!