"Het is spanningshoofdpijn, elke dag om 10 uur naar bed, en na 9 uur geen tv en geen computer meer."
Ik voelde me bij deze oplossing niet lekker, dit was het niet, heb het 2 maanden geprobeerd, het heeft geen dag geholpen, omdat ik om 10 uur gewoon nog niet moe genoeg was om te gaan slapen. Ik kreeg pilletjes die ervoor zouden zorgen dat ik eerder kon slapen. Deze nam ik, en dan kon ik de hele nacht niet slapen, dan lag ik gewoon de hele nacht wakker.

Me hoofdpijn was nog steeds niet weg, nog steeds dachten (wisten) we dat het migraine was, mijn opa, moeder, neef, oom, nichtje hebben het allemaal. Zou dan best voor de hand liggen als ik het ook had, toch? Maarnee, het was spanningshoofdpijn.
Tot laatst, mijn moeder moest naar de dokter, de dokter vroeg hoe het met mij ging (dit was een andere dokter als de dokter waar ik voor me hoofdpijn naar toe was geweest) mijn moeder zei, goed hoor, alleen last van d'r migraine. Die dokter zei: "Daar kunnen ze hele goede medicijnen voor hebben, moet ze maar ffies naar de doktergaan"
Zo gezegd, zo gedaan, 2 weken geleden, vrijdag 14 juli was het geloof ik. Ik kwam bij de dokter, ik zei, ik heb zoveel last van me migraine, elke dag weer, ik wil nu een keer een goed medicijn. Hij weer, je hebt geen migraine! Maar hij wou me wel graag van me hoofdpijn afhelpen, en begon te denken over een medicijn. Hij gaf me een medicijn mee naar huis onder het motto van 'ik zal je bewijzen dat je geen migraine hebt' want die pilletjes hielpen alleen als je migraine hebt.
Ik krijg die zaterdag daarna vreselijke hoofdpijn, dus ik zo'n pilletje nemen, ik heb daarna 10 dagen geen last meer gehad van me hoofdpijn!!! (normaal heb ik dus elke dag hoofdpijn) en ik moest vandaag weer terug naar de dokter, hij kon ze oren niet geloven, het werkte, ik had dus toch migraine, bijna 4 jaar lang, had ik gelijk. Hij ging ook gelijk de neuroloog bellen om die nog op ze donder te geven.
Ik ben zo blij, ik heb eindelijk een goed medicijn! Ein-de-lijk!!!