Ik heb al aangegeven dat ik er last van heb, en het kanaal achter me heb ik afgedekt. (hij waait nu een andere kant op) Niet dat dat nou veel nut heeft gehad
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn moeder heeft er soms ook behoorlijk last van
Met dit weer neemt ze zelfs een t-shirt mee naar t werk omdat het anders welleen te koud kan worden

Saskia9 schreef:is dit ook arbo bepaald? Dan ga ik het eens ff opzoeken! Hij staat meestal als kamer temp. op 23,5 /24 graden.. Hji trekt het niet eens en loopt wel op tot 25,5 (gister tot 26,5) maar nog heb ik er last van :sik geloof dat airco maximaal 5 graden kpuder matg zijn,
waar niemand zich aan houdt by the way,
het is veel lekkerder nog kouder te zitten,
maar dat is dus neit goed voor je lichaam..
eens even kijken hoe koud je airco staat dusZ!
Bv in de auto, paar graden koeler zetten, als je vlakbij bestemming bent langzaam aan graden erbij doen, dan is de klap stukken minder als je buiten komt en kan je lichaam wennen aan de overgang.
supertygetje schreef:stelletje hollanders zijn we toch ook heTjonge, als je hier woont dan zou je er niet over na hoeven denken of je er blij of niet meebent! Het is hier zo warm!
altijd maar zeuren over het weer
hahaha
aan en buiten met slippertjes en topje... Niks mis met airco zolang je zelf mag bepalen hoe hoog de temperatuur is waarop je hem instelt...