Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Moonwalker_ schreef:Lopen met dit weer is even af te raden, doe je het toch zorg dat je dan een flesje water meehebt en neem korte stappauzes.
Ik heb thuis een bokszak hangen en savonds mep ik er wel eens een halfuurtje op.Lucht niet alleen lekker op als je eens een slechte bui hebt maar geeft je ook conditie en spieren bij![]()
Enja: reeds gezegt lekker gaan paardrijden...
volgens mij val ik momenteel door gewoon te zonnen al af!!!Zweten dat het niet meer mooi is..
Welk leuk zo...niets doen, afvallen én bruine
_Moonwalker_ schreef:@ marrepar: lap zeg...dacht ik het even makkelijk te hebben...
Roxx schreef:Als je van zwemmen afvalt, wat doet een walvis dan verkeerd?![]()
Ik denk ook dat je sowieso moet kiezen voor een sport die je echt leuk vindt, dan hou je het het langst vol.
Bibya schreef:het belangrijkste is dat je een volledige sprot neemt... helaas valt paardrijden daar niet onder of je moet 1 uur rijden combineren met 20 minuten fiesen of 25 minuten joggen...
Dus fietsen naar je paard, een uurtje rijden en weer terug fietsen en je valt al af:d
judith_cloud schreef:Hardlopen val je niet super veel van af. Je kan beter gaan joggen. Je krijgt het zelf ook warmer dan, je cellen zeg maar ook en op die manier kun je meer vet verbranden.
Zwemmen klopt wel dat het vrij intensief is.