Pijn in onderbuik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eknein

Pijn in onderbuik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 14:42

Om precies te zijn aan de linkerkant van mijn buik, aan de onderkant dus. Het begon gisteravond, een zeuderig gevoel. Vannacht lag ik er van wakker en het word steeds erger. Het voelt alsof er een mes in zit, en dat de hele tijd door. De pijn trekt nu ook nog es langzaam door naar mijn linkerbeen?
Maar de steek blijf ik houden. De preciese plaats is naast mijn linker heupbeen.

Ik heb dus echt geen idee wat het kan zijn, weet niet precies wat voor organen daar zitten. Alleen dat ik misselijk van de pijn word op dit moment. Dus ik dacht, misschien weet 1 van jullie wat het kan zijn.

Lenneke_

Re: Pijn in onderbuik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 16:24

Ik heb dat ook een tijd gehad. Ben ermee naar de dokter geweest, maar volgens hem was het groeipijn, dat zeg ie bij alles.

Het is vanzelf weer weggegaan. Het kan ook door de warmte komen. Als je lichaam dat niet gewend is (waar heel veel hollanders last van hebben) kan je lichaam raar gaan doen

missyissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 16:26

heb ik zo nu en dan ook wel eens maar bij mij is het na een nacht slapen al weer weg

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 16:39

Ik heb dat ook gehad maar dan aan de rechterkant. Toen dachten ze dat het mijn blinde darm was , maar uiteindelijk bleek het te komen door onze hond. Die had een of andere bacterie en omdat ik altijd aan hem zat en hij in m'n gezicht likte enzo kreeg ik dat ook. Was met een kuurtje voor ons allebei zo opgelost.
Maar het kan natuurlijk ook van de warmte komen.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 16:40

Het zou van alles kunnen zijn, belletje naar de dokter is misschien niet echt onverstandig zeker omdat het ook aan doortrekken is naar je been.

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 16:50

Het kan best zijn dat er een zenuw bekneld zit. Heb je toevallig veel lichaamliijk werk gedaan? Of heb je ook pijn in je rug?
Tot hoever straalt de pijn trouwens uit naar je been, en is je spijsvertering verder helemaal in orde? En heb je met plassen geen klachten?

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 19:44

ik heb het zelf nooit gehad, maar ik weet wel dat links in je onderbuik je blinde darm zit, en dat als je daar constant hevige pijn hebt, het je blinde darm kan zijn.
Ik zou dat even laten nakijken want daar mag je niet mee doorlopen.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 19:52

Je blinde darm zit rechts in je onderbuik.

Ik zou het even afwachten, kan van de warmte komen. Maar als het aan blijft houden toch langs de HA.

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 22:49

Dyonne schreef:
Je blinde darm zit rechts in je onderbuik.

.

oja, inderdaad, stom van mij.

RoxyVip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 23:04

maar aan de linkerkant zitten wel een aantal darmen, dus dat kan het ook zijn. Maar dat merk je dan weer dat je veel aan de diarree bent enzo, en uit je verhaal kan ik dat niet opmaken. Verder heb ik geen idee dan wat het kan zijn, succes er verder mee!!

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 23:06

heb het vanaf donderdag avond ook gehad. Nu nog steeds, komt wel bij ik heb een kleine darminfectie. Gewoon door het warme weer een volgens mij een beetje verkeerd eten.

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 09:04

Ik ben niet in de diarree, en ik ga morgen naar de dokter. Mijn moeder die zei tegen mij dat ik misschien een spier heb verrekt. Want ik zat zondag op een pony die op eens ontzettent raar kreupel begon te lopen(hij verstapte zich), toen sprong ik eraf. En dat ging een beetje raar volgens mij. Dus misschien is dat het wel. Het is overens niet minder geworden en ook niet echt heel veel erger. De pijn zit nu tot aan mijn knie.