gezwollen moedervlek?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heidi2
Berichten: 276
Geregistreerd: 09-11-04
Woonplaats: Emmer Comapscuum

Re: gezwollen moedervlek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 17:25

Hai Pam nee hoor melanomen komen op iedere leeftijd voor. Zelfs pasgeborenen kan. Maar wat ik had niet vandaar.
En ja hoor je kan zelf een dermatoloog kiezen.
Maar ik begrijp uit jewoorden dat je nu al bij een dermatoloog bent geweest?
Zijkunnen wel beoordelen hoe lang iets kan wachten of niet. Als een dermatoloog het niet vertrouwd haalt hij het echt wel gelijk weg hoor.

Sirius_

Berichten: 10956
Geregistreerd: 09-01-01

Re: gezwollen moedervlek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 20:42

nee ik was bij de dermatoloog gegaan met de mededeling dat de dokter ze verwijderd wilde hebben en toen zei de dermatoloog, ja maar helaas moet je een maand wachten. Snao je?

_Margarita_

Berichten: 2343
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Opperdoes

Re: gezwollen moedervlek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 21:01

naar de huisarts, en meteen laten weghalen die moedervlek.
Een vriend van ons ging ook naar de huisarts om een moedervlekje weg te laten halen. Sinds die dag heeft hij nog 4,5 maand geleefd. Melanoomkanker..
Neem geen risico's met moedervlekken gewoon weglaten halen!

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Re: gezwollen moedervlek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 21:09

Jeetje heidi2 das ook geen best nieuws zeg! sterkte ermee, hoe gaat het nu met je?

Ik had er ook een die weggehaald is, huisarts en moeder (ik was 13 denk) vertrouwde het niet, helaas reageert mijn huid heel raar en heb er een lelijk litteken aan over gehouden, tis klein maar wel op mijn wang, gelukkig net op de rand van mijn kaak dus valt niet heel erg op.
Toen ik dat litteken later weg wilde hebben, raadde ze dat af omdat mijn huid daarop gaat reageren waarschijnlijk en dan weer een nieuw litteken maakt wat nog groter word, enz enz.
Mijn vader heeft dat ook en die heeft inmiddels een litteken van 15 cm doorsnee op zijn borst.... Nors opkijken heel apart.

wel apart dat je niet meteen terecht kunt zeg.

Heidi2
Berichten: 276
Geregistreerd: 09-11-04
Woonplaats: Emmer Comapscuum

Re: gezwollen moedervlek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 08:28

Ja Pam dit is vreemd vaneen dermatoloog. Want als een huisarts zegt gelijk weg laten halen dan moeten ze dat ook doen hoor. Ga alsjeblieft naar een ander ziekenhuis meis, wacht gewoon niet.

En met mij gaat het heel goed hoor. Plaveisel carcinoom staat er bekend om dat het niet snel uitzaait. ( in tegenstelling tot het melanoom) Dus ik was er snel genoeg bij.
Enkel elke drie maanden op controle da's ff wennen maarja geeft ook wel veilig gevoel.