Zijn jullie wel eens op een aparte plek geprikt door een das?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zag er wel heel grapig uit zo dikke vinger
Gelukkig dat Lisette het zag, ziet er anders ook zo dom uit, fiets je door het dorp met een geplette daas op je rug.
Maar als ik dat wel doe, krijg ik enorme plakaten.
Het jeukt als de pest en het zijn inmiddels dikke harde plekken geworden. Groot feest dus
De ellende is dat ze door mijn rijbroek heen steken, dus een lange broek aan trekken heeft ook al geen zin. Dan mezelf ook maar inspuiten met anti-daasspray... Blegh.
Ik ben vorige week gestoken door een onbekend insect. Dacht in de eerste instantie ook aan een daas maar dit voelde anders. Ben ook op een erg charmante plek gestoken, nl de binnenkant van mijn rechterbovenbeen en ja, heeeelemaal boven in
De plek des onheils werd alleen niet rood en jeukte ook niet, het brandde ontzettend. Ik zei nog tegen mijn man wil je niet even dat uitzuigen
Later die avond waren we aan het BBQen met mijn schoonfamilie toen ik naar de wc ging en een mega grote blauw/paarse bult zag. Snachts kon ik van de pijn niet slapen, de bult was inmiddels al zo groot als een uitgespreide hand en zo dik als een vuist...heb ik weer. Dag erop naar de huisarts gegaan, er heeft zelfs nog een insecten-expert naar gekeken
Er zijn zelfs foto`s gemaakt. Mede omdat hij helemaal verkleurde en er blaarvorming vertoonde moest ik gelijk een spuitje hebben (in mijn bil, auw!) en heb ik een zware kuur gekregen die nu verlengt is tot 14 dgn...De bult begint nu pas af te zakken en ik wordt gek van de pijn/jeuk...er zit inmiddels 1 grote blaar op...zolang er niets uitgekropen komt vind ik het prima
ben nog altijd benieuwd welk beest het geweest is, ook de dokter(s) weten het niet...spannend hè
Citaat:Gelukkig hebben we zo'n apparaat waarmee je het gif uit je lijf kan zuigen, alleen zet die maar eens op je lip....geen aanrader. Er is wel iets gif uitgekomen maar heb nu wel een dikke lip. Heel charmant dus...
Ik heb twee dikke enkels en nog een paar flinke plekken. Als dat geen gif is, weet ik het ook niet meer.
dan vind ik het toch knap bloed zuigen en gif inspuiten tegelijk
jammer dat je zover weg woont anders kwam ik kijken
haha Sjonniej schreef:Mijn zusje krijgt het altijd voor elkaar om op haar oogleden geprikt te worden door muggen.
Dazen hebben we hier nauwelijks.
oatswoats schreef:haha, oké blond dusdan vind ik het toch knap bloed zuigen en gif inspuiten tegelijk
jammer dat je zover weg woont anders kwam ik kijken
haha

gelukkig