snel bruinen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lynnlovesyou
Berichten: 380
Geregistreerd: 16-08-05

snel bruinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 18:35

Binnen een week heb ik een feest en ik was van plan om een rok aan te doen maar
mijn benen zijn zo wit als sneeuw fzo Bloos en ik bruin echt niet snel

nu heb ik gelezen dat je je met baby olie insmeer je sneller bruint maar aangezien ik ook niet wil verbranden dus dacht ik zo : een half uur voor het zonnen smeer ik mij in met zonnebrandolie factor 20 en dan juist voor het zonnen een klein beetje baby olie

bruin ik dan nog sneller ? en is het dan nog gevaarlijk om te verbranden ?

gr lynn

_Kimberley

Berichten: 5090
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: den helder

Re: snel bruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:37

Ik denk dat je dat beter niet kunt doen. Gewoon goed insmeren en iedere dag in de zon is het enige wat je kunt doen. En misschien zelfbruinende creme smeren.

Soo_Shirley

Berichten: 1335
Geregistreerd: 03-03-06
Woonplaats: Hoorn

Re: snel bruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:38

Ik verbrand altijd, maar na een paar dagen is het bruin

OemmiejO
Berichten: 14218
Geregistreerd: 29-07-05

Re: snel bruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:39

Als je nog écht wit bent, zou ik het niet doen, nee.
Je kan idd zelfbruinende creme gebruiken.. Lachen

Lynnlovesyou
Berichten: 380
Geregistreerd: 16-08-05

Re: snel bruinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 18:45

als ik vebrand pel ik altijd af !!!
nu ook aan m'n schouders ( k voel mij een cervola)
pff ik heb nochtans bruine ogen en bruin haar Boos!

mss toch mr een broek precies
of ng andere sugesties ?

Nickytje

Berichten: 4032
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Tielen

Re: snel bruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 20:55

Ik zie overal mooi bruin, behalve ook mijn benen, dat zijn net melkflessen.
Zonnen met baby olie zou ik niet doen, want dan ga je denk ik toch verbranden.
Met zonnen zonder zon heb je altijd kans op strepen (heb ik toch meestal)
Als ik een rok of kleedje aan moet voor een feestje ofzo gebruik ik op mijn benen Bronzor.
Kan je normaal kopen in winkels zoals Kruidvat ed. Het is gewoon een flesje met een bruine vloeistof in
die je aanbrengt met en nat uitgewrongen sponsje. Als je er 1x mee over je benen gaat heb je al een mooi kleurtje. Voor een dieper bruin kleurtje kan je er meermaals over gaan. Naderhand kan je het in bad of onder de douche gewoon weer afwassen. Als je het goed aanbrengt (je kan natuurlijk eerst is oefenen) zijn er echt geen strepen te zien, en je hebt een instant bruin kleurtje!

veel succes nog!

Edit: typo

bruine

Berichten: 1037
Geregistreerd: 28-03-05

Re: snel bruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 22:07

je hebt van dove en nivea een zelfbruinende bodylotion, eerst even scrubben en dan dagelijks de lotion aanbrengen, niet te dik en heel goed uitsmeren, geeft een natuurlijk effect. ze zijn er voor verschillende huidtype's.

Kimmetjeee
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-04-06

Re: snel bruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 22:14

van dove is er iets nieuws een boylotion wat je pigment naar boven haald het spul is wit van kleur en haald je pigment naar boven en het werkt echt.verder smeer ik ook altijd overal massage olie op mjaa me bovenbenen en schouders en rug verbranden dan wel mjaa ff op je tanden bijten duurt 2dagen en dan ben ik weer lkkr bruin.. ik zou zeggen probeer het eens het spul werkt echt..want van die zelfbruinspul krijg je overal bruine vlekken op je lichaam en dat ziet er niet echt bepaald mooi uit vind ik zelf Lachen Succes ermee..Knipoog

Suomi
Berichten: 3789
Geregistreerd: 29-06-04

Re: snel bruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 22:41

Het lijkt me niet slim/gezond om ervoor te zorgen dat je binnen een week bruine benen hebt als je nu nog melkflessen hebt! Ik heb dat probleem ook en ik begin nu eindelijk een licht kleurtje te krijgen, maar heb dan nu ook al een aantal weken (!) een uurtje per dag in de zon gezeten.
Ik denk dat je beter bruin zonder zon kunt gebruiken of inderdaad die nieuwe bodylotion van de Dove die werkt ook!

stardust

Berichten: 14
Geregistreerd: 25-01-06

Re: snel bruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 00:43

hoi,

ik heb zelf heel veel baat gehad bij de nieuwe body milk van garnier (loreal) gele fles, ff zoeken want ze zijn nog niet bij alle drogisten leverbaar! werkt al na een 4 keer smeren (doe het anders 2 maal daags als je in 1 week bruin moet zijn ) en t is mooi egaal (geen vlekken Lachen )wil je echt hele bruine benen dan is zelfbruiner een goede en verantwoorde optie, alleen goed smeren bij je enkels en knie-en, die hebben de neiging om te vlekken met zelfbruiner. en als je in zon gaat altijd smeren met zonnebrand! uv stralen zijn zeer schadelijk voor je huid en niemand wil een huid van perkament als ze oud zijn :p
groetjes!

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Re: snel bruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 08:56

Geen babyolie hoor!! Ik zou DOVE zelfbruinende bodylotions gebruiken, paar dagen op smeren en Voila!! Haha!

Anoniem

Re: snel bruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 09:03

Voordat je gaat zonnen even je benen scrubben. Met zonnebrand in smeren. En na afloop wat bodymilk ofzo. En niet op het heetst van de dag de zon in gaan.

Je benen worden zo wel wat bruiner. Maar niet heel erg.

Of Dove zelfbruinende lotion. Maar zelf ben ik daar niet zo weg van.

Melvern
Berichten: 4418
Geregistreerd: 14-02-05

Re: snel bruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 13:57

ik heb van nivea speciale zonnebrand olie
met een beschermingsfactor erin. werkt wel.
bij mij tenminste

groetjes [naam]

Xanthe

Berichten: 1392
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Groningen

Re: snel bruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 16:07

Kimmetjeee schreef:
van dove is er iets nieuws een boylotion wat je pigment naar boven haald het spul is wit van kleur en haald je pigment naar boven en het werkt echt.verder smeer ik ook altijd overal massage olie op mjaa me bovenbenen en schouders en rug verbranden dan wel mjaa ff op je tanden bijten duurt 2dagen en dan ben ik weer lkkr bruin.. ik zou zeggen probeer het eens het spul werkt echt..want van die zelfbruinspul krijg je overal bruine vlekken op je lichaam en dat ziet er niet echt bepaald mooi uit vind ik zelf Lachen Succes ermee..Knipoog


Ik denk niet dat jij weet wat er met je huid gebeurt als je verbrand, en hoe ontzettend schadelijk dat wel niet is..

Kimmetjeee
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-04-06

Re: snel bruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 09:41

ik doe dat altjd, en heb nooit echt ergens last van,maar ik ben nu wel mooi bruin:) ik was in het begin een beetje verbrand mjaa dat is niet zo erg dat kan ook gebeuren met zonnebrand.. maarja het is toch bij iedereen verschillend kwa huidtype..

ASsi_

Berichten: 255
Geregistreerd: 15-06-06

Re: snel bruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 14:51

Die creme van dove helpt inderdaad! die heb ik ook.. en nu heb ik gewoon van de zon ook bruine benen. De notenzonnebrandcreme van kruidvat wordt je ook wel mooi bruin..
Maar ik zou dus absoluut geen babyolie doen! altijd een creme met een goeie beschermingsfactor.. Als je verbrand doet het pijn verkleur je misschien even en daarna ga je vervellen. En daar komt ook nog bij dat je de kans op huidkanker vergroot!
Als je echt snel bruine benen wilt zou ik eerder kiezen voor een zelfbruinende creme

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: snel bruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 16:26

GEEN olie doen!
je verbrand levend,ik heb gesmeerd en heb toch onwijs rode benen,
weet je wel hoe pijnlijk verbrande benen doen?
mogelijk nog zeerder dan een verbrande rug!

Rustig aan zonnen,en smeren en smeren!!!

LPtjuh
Berichten: 1883
Geregistreerd: 29-09-04

Re: snel bruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 18:15

ik zou gaan voor een zelfbruinende creme zoiets als die nieuwe van dove en nivea.
niet met baby olie in de zon gaan want een witte huid gaat dan verbranden!!!

als je wat meer hebt te besteden kun je mischien voor de zelfbruinende creme van lancome gebruiken .
is wel een stuk duurder maar zie je meteen de volgende dag al goed resultaat!

Lynnlovesyou
Berichten: 380
Geregistreerd: 16-08-05

Re: snel bruinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 10:06

ok Lachen enig idee heoveel die creme vn lancome kost ingeveer ? Lachen