Ik zit even diep in de puree.. Ik ben een meisje van 14 jaar en mijn ouders zijn gescheiden. Mijn moeder heeft daarna weer een vriend gekregeven en toen heb ik er een broertje bij gekregen. Maar ook die realtie liep stuk... Na een jaartje kreeg mn moeder weer een nieuwe vriend. Waar ze nu nog mee is. Een klein half jaartje geleden zijn we verhuisd omdat we een groter huis nodig hadden. Eerst ging het erg goed met elkaar. Het klikte gewoon! Afentoe hadden mn moeder en dr vriend (F) nog wel eens ruzie. Dan ging hij weer een tijdje bij zn ouders wonen en daarna was het opeens weer helemaal goed. Ze hadden wel 1 keer per maand echt ruzie. En dan bedoel ik geen meningsverschil ofzo. F (de vriend van mn moeder) Heeft van zijn vorige relatie 2 kinderen, die slapen 3 nachten in de 2weken bij ons. Tussen mijn moeder en Y ( vorige realtie van F) klikt het totaal niet. Ze zitten elkaar altijd dwars. Y wilt dat de kinderen zowat elke dag bij ons zijn wat bijna niet mogelijk is want mijn moeder is best vaak ziek en heeft het al druk genoeg met ons en dan komt er ook nog eens bij dat F eerst een half uur moet rijden om de kinderen op te halen. Vorige week kwam Y onverwacht op bezoek om de kinderen zomaar af te zetten omdat dat hun beter uit kwam. Mijn moeder lag gewon wat te zonnen dus hoorde ze de bel niet. Gelukkig hadden we de poort op slot zittenw want ze kwamen dus achterom. Ze schreeuwden dat mijn moeder de poort open moest maken maar dat deed ze niet omdat ze wilt dat F dat gewoon doet. (F lag te slapen want hij heeft nachtdienst ) Y en haar nieuwe vriend hebben mijn moeder helemaal uitgescholden voor alles en nogwat. Toen werd F wakker en deed hij de poort gewoon open. Y zei tegen F dat mijn moeder een hôer was en dat F haar het huis uit moest gooien enz en F gaf haar nog gelijk ook. Mijn moeder stortte helemaal in elkaar. F doet altijd Precies wat Y wilt. F doet net of hij nog bij Y is. Toen heeft F het hele huis laten zien aan Y en de rest, waar mijn moeder dus apsoluut op tegen is. de kinderen van F en Y zaten overal op de bedden te springen enzo, mijn moeder werd helemaal gek. Later toen Y weg was werd mijn moeder boos op F. F dreigde daarna dat mijn moeder en wij ( 3 kinderen) een nieuw huis moesten zoeken. Mijn moeder heeft niet echt een goed inkomen en wie weet hoelang het wel niet duurt hoelang we een huisje hebben. Daarna is toch nog alles ''goed'' gepraat en F deed net of er niets was gebeurt. Dit ging een tijdje goed tot gisteren. Ik was er gelukkig niet bij, ik had een slaapfeest. Mijn moeder en broertje gingen ergens zwemmen en mijn moeder zei tegen F dat ze wel om 6 uur thuis was. Dit was dus niet het geval. Ze was om 7 uur thuis omdat ze de tijd was vergeten. F was helemaal boos op mijn moeder en heeft haar geslagen en heel hard haar arm om gedraait. Mijn moeder durft verder niks te doen omdat ze veel te bang is dat we uit huis worden gezet. Ik weet het nu echt niet meer.. We kunnen eigenlijk niet anders en F speelt de konig hier eigenlijk. Verder is mijn moeder (zodat ik weet) nooit geslagen en wij ook niet. Sorry voor typ fouten en dit lange verhaal..