Acrylnagels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sannee1992x

Acrylnagels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 16:54

Hoi!
Maandag krijg ik acrylnagels, ik vroeg me af of iemand hier op bokt
ook acrylnagels heeft en hoe het bevalt. (blijven ze zitten, veel €€ enz..)
Als je een foto van je acrylnagels hebt lijkt me het leuk als je die hier
( in de vorm van een link!!! ) neerzet.

Groetjes Sanne

Haagsemeid

Re: Acrylnagels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 17:17

Ik heb ze een halfjaar gehad. Bij mij bleven ze prima zitten en was onder de €25,- kwijt met opvullen. Alleen kreeg ik toen der tijd een bijrijdpaard met een westernzadel en dat is dus niet zo prettig en handig!

Dit was mijn eerste set acryl
http://www.sms-me.nu/e107_plugins/kig_m ... esized.jpg

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 17:20

ik heb ook acryl nagels ze blijven super zitten ik kan ze zelf zetten heb hier een opleiding voor gevolgd dus dat is makkelijk.

ik heb ze al een paar jaar en elke x weer een andere kleur.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 14:47

Ik heb een hele tijd acrylnagels gehad en zou ze zeker weten weer willen!
Ze bleven erg lang zitten.

sannee1992x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 15:51

Dus het is niet zo dat ze er zo afgaan als je ergens tegenaan stoot ofzo??

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:49

mijn vriendin heeft ze ook gehad maar ze vond ze vreselijk.
ze waren wel mooi hoor, maar haar nagels werden zo slap en slecht.
een andere kennis had dat ook, dus ik neem ze zelf ook niet.........

stardust

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:01

Hoi,

heb net gisteren m'n acryl nagels eraf zitten peuteren, om te zien zijn ze prachtig, erg sterk en ze breken niet zo gauw. helaas hebben die van mij het maar 3 weken volgehouden, m'n duimnagels was gebroken en de nagel van m'n wijsvinger lag eraf (in z'n geheel) als je ze laat zetten kun je er het beste rekening mee houden dat je ze zeker na 2,3 weekjes weer het beste kan opvullen omdat je nagel eronder uiteraard doorgroeit en je dan een kloofje tussen je nagel en kunstnagel ziet. ook komt er vrij gauw lucht onder en dat is niet zo mooi, het wordt dan dof. maar dit is met opvullen weer weg te werken. als je ze schoon wil houden aan de achterkant (daar verzamelt helaas erg veel vuil) kun je het beste met een oude tandenborstel en water er achter schrobben. wanneer je ze besluit er weer af te halen laat dit dan maar wel door de nagelstyliste doen, want ik zit nu met vreselijke nagels vol met vellen omdat m'n styliste op vakantie was en ik voor aap liep Haha! als ze er af zijn lekker met handcreme insmeren en nagelhersteller erop smeren, dat is wel het beste. maar ik vond t persoonlijk toch niet zo heel handig maar wel mooi Knipoog
hopelijk heb je wat aan m'n tips! Pling

groetjes!

vecindario

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:41

Ik heb ruim 3 jaar acryl nagels gehad en vondt het werkelijk super!! Ik deed er echt alles mee... Het zetten kost wel steeds een boel centjes maar uiteindelijk heb ik het mijzelf geleerd en kon ik de producten kopen bij mijn eigen nagelstyliste. Dus één keer in de zoveel tijd liet ik ze weer eens mooi zetten door haar en voor de rest hielt ik het mooi bij. Je moet ze absoluut om de 2 1/2 a 3 weken opvullen anders komt er lucht onder en dan gaan ze heel erg snel los zitten en komt er vuil onder. Dat vuil is heel gevaarlijk want daar kun je weer schimmels door krijgen als je het niet goed schoon houdt. Ik heb ook Gelnagels gehad en dat vondt ik zelf ook heel prettig alleen ze zijn wat zachter en gaan iets sneller kapot.

Helaas ben ik er na drie jaar mee gestopt want je nagelbed heeft echt heel veel te lijden door al dat vijlen en plakken en dan weer breken noem maar op. Er was zowat niets meer over van mijn eigen nagel en ik moest ook steeds meer zwaar werk met mijn handen gaan doen..... daarom ben ik er uiteindelijk mee gestopt.....maar ik kan je ze van harte aanbevelen!!
Binnenkort ga ik ook weer een keertje een set laten zetten want ik ga trouwen en dan wil je wel mooie nagels hebben als iedereen naar je nieuwe ring gaat kijken.

Nou veel succes

groeten vecindario