Ik heb ruim 3 jaar acryl nagels gehad en vondt het werkelijk super!! Ik deed er echt alles mee... Het zetten kost wel steeds een boel centjes maar uiteindelijk heb ik het mijzelf geleerd en kon ik de producten kopen bij mijn eigen nagelstyliste. Dus één keer in de zoveel tijd liet ik ze weer eens mooi zetten door haar en voor de rest hielt ik het mooi bij. Je moet ze absoluut om de 2 1/2 a 3 weken opvullen anders komt er lucht onder en dan gaan ze heel erg snel los zitten en komt er vuil onder. Dat vuil is heel gevaarlijk want daar kun je weer schimmels door krijgen als je het niet goed schoon houdt. Ik heb ook Gelnagels gehad en dat vondt ik zelf ook heel prettig alleen ze zijn wat zachter en gaan iets sneller kapot.
Helaas ben ik er na drie jaar mee gestopt want je nagelbed heeft echt heel veel te lijden door al dat vijlen en plakken en dan weer breken noem maar op. Er was zowat niets meer over van mijn eigen nagel en ik moest ook steeds meer zwaar werk met mijn handen gaan doen..... daarom ben ik er uiteindelijk mee gestopt.....maar ik kan je ze van harte aanbevelen!!
Binnenkort ga ik ook weer een keertje een set laten zetten want ik ga trouwen en dan wil je wel mooie nagels hebben als iedereen naar je nieuwe ring gaat kijken.
Nou veel succes
groeten vecindario