Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jari schreef:jah ik heb er ook ervaring mee bij is precies het zelfde gebeurd maar toen was er ook helemal geen haar uit getrokken maarja, ze werken gwn niet goed denk ik het gaat wel een beetje als je je huid goed strak trekt en dan op je oksel plakken en dan snel der aftrekken dat zijn nog niet alle haren weg maar wel een paar dus het duurt wel lang en owh jah die rode vlekjes verdwijnen naar een paar dagen. en het zal nog wel even pijn doen je oksel
Wendos85 schreef:Ik geloof dat ik er maar niet meer aan begin, wilde het eigenlijk ook wel eens proberen.
TeQuiero1 schreef:Ik heb vorig jaar me benen geharst ook met spul van veet samen met me moeder en me tante. We schreeuwde het uit van de pijn maar het resultaat mog er wezen na 1 dag met rooie pijnlijke benen gelopen te hebben. Maarrrrrr......toen t haar weer ging groeien groeide het onderhuids of weer terug wat ging ontsteken DAT deed echt zeer @#%^%$, zaten we met ze 3en in de tuin onze benen te EPILEREN....
dat doet pas zeer..... hihih achteraf ken je er om lachen maar toen waren we echt niet blij.
Ann schreef:Sterkte! Een paar weken geleden heb ik het ook gedaan met die Veet wasstrips, wat een ellende. Haartjes die bleven zitten na tig keer proberen met nieuwe strips en minstens een week pijnlijke oksels
TeQuiero1 schreef:Ik heb vorig jaar me benen geharst ook met spul van veet samen met me moeder en me tante. We schreeuwde het uit van de pijn maar het resultaat mog er wezen na 1 dag met rooie pijnlijke benen gelopen te hebben. Maarrrrrr......toen t haar weer ging groeien groeide het onderhuids of weer terug wat ging ontsteken DAT deed echt zeer @#%^%$, zaten we met ze 3en in de tuin onze benen te EPILEREN....
dat doet pas zeer..... hihih achteraf ken je er om lachen maar toen waren we echt niet blij.