pleisterspray / vloeibare pleisters?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: pleisterspray / vloeibare pleisters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 23:18

Mocht je nog iets anders willen proberen...
Hansaplast heeft nu ook de plakkers '2e huid' op de markt gebracht. Het heet "knip, plak en ga!" .
De stukken 2e huid vind ik echt ideaal, op het werk pakte ik het ook vaker dan een pleister Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Heb die van Hansplast nu in huis en meteen op m'n vingers geplakt ( als je altijd met handschoenen rijd, moet je niet ineens zonder gaan rijden Clown ) en dit bevalt prima. Blijft goed zitten, kan er ook gewoon mee rijden. Prima spul!

Sita_

Berichten: 21958
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Ljouwert

Re: pleisterspray / vloeibare pleisters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 23:21

Ik heb pleisterspray gewoon van het kruidvat..
Het helpt heel goed en is waterafstotend..

Maar of het het minder fijne gevoel van de schaafwond wegneemt weet ik niet..
Je zegt dat er ook al een flinke korst op zit.. Ik weet niet of het dan nog helpt..

Anders gewoon een gaasje op doen, of iets met watten zodat het zacht is en dus niet schuurt langs je rijbroek Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: pleisterspray / vloeibare pleisters?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 20:53

*update*

Compeed 3-in-1 werkt perfect!

Maar ik moet de pleister laten zitten tot de wond helemaal geheeld is. Die pleister had alleen erg vieze randjes gekregen, dus die heb ik er rondom afgeknipt, rond het middenstuk dat aan de wond vastzit. Ik krijg het er echt nog niet af, dus ik plak er maar even een suffe normale pleister overheen. Nóg een Compeed kan ook, maar dat heb ik al een keer gedaan en dan wordt het helemaal zo'n dikke plak op mijn knie. Haha!