keelpijn-->oorpijn..?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

keelpijn-->oorpijn..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 22:05

Hai!
Ik ben sinds gisteren een beetje grieperig, dit is niets geks en gaat ook wel weer over, maar ik vind het een beetje vervelend dat ik last van mijn keel heb, en dat dit dus doorstraalt naar mijn linker oor. Mijn oor zit verder niet verstopt en ik heb ook geen aften oid in mijn keel zitten, dus wat dit is; ik heb geen idee..
Even ter informatie; ik heb geen keel en neus amandelen meer (die zijn vorig jaar verwijderd op mijn 19e...)
Wie weet wat ik hier aan kan doen??
Ik slik al elke 4 á 5 uur paracetamol omdat ik me anders écht beroerd voel, en slik af en toe een trachitol tabletje..
Maar weet iemand hoe ik van die oorpijn af kom? Ik heb echt nog nooit oorpijn gehad namelijk.. en het is best vervelend..

Jaduuh

Re: keelpijn-->oorpijn..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 22:11

Uhm tsjaa.
Ik heb nu een dubbeleoorontsteking, dus ook onwijs veel oorpijn. Keelpijn is wat afgezakt, want zaterdag/zondag had ik ook nog keelontsteking + 40 graden koorts. Scheve mond Je kunt gorgelen tegen de keelpijn ik zou even snel vragen hoe dat spul heet, want ik heb het ook gebruikt heeft eigenlijk wel goed geholpen na mijn idee. Het ontsmet heel goed. Het heet Superol.
Ik ben dinsdag even langs de dokter geweest omdat ik atlijd al gezeur met m'n oren heb gehad en geopereerd enzo, en ook met m'n keel overigens en omdat ik het al sinds vrijdagavond heb, maar nog geen verbetering. Scheve mond Ik heb antibiotica gekregen en neusspray. Neusspray kun je misschien ook wel gebruiken, dat gebruiken ze vaak wanneer je een opkomende keel/neusontsteking hebt. Ja

Naja sterkte in ieder geval. Ach gut

silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 14:23

Ik begin nu ziek te worden ben ik bang... Boos!

Heb erge last van mijn keel en oren. Ik heb altijd heel vaak last van keelontstekingen en gek genoeg krijg ik het meestal in de zomer. Ben namelijk erg gevoelig voor ventilatoren en airco's. Die slaan altijd gelijk op mijn keel. Heel irritant is dat! Heb het ook altijd op vakantie. Als ik lang in een airco auto of vliegtuig heb gezeten, dan is het weer zover..

Ik probeer altijd veel water te drinken en slik af en toe een strepsil of trachitol. Dat verzacht het wel een beetje, maar ik kom er nooit zonder antibiotica vanaf. Denk dat als het zo doorgaat ik maar weer naar de docter moet gaan...

Sterkte ermee! hopelijk is het snel over! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 15:00

Bedankt voor jullie reacties! De koorts is nu gelukkig weg en ik ben sinds gisteren flink aan de vitamine tabletten, in de hoop dat een vitamine boost zijn werk kan doen Knipoog
De oor en keelpijn is er nog wel, ik kijk het nog wel even aan tot maandag en anders toch nog maar even snel een bezoekje aan de dokter brengen ben ik bang..?

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 15:01

Tja, als het zich niet vanzelf op lost. Lijkt me dat het beste. Ja

[al ging ik op aanraden van m'n arts in het ziekenhuis naar de huisarts, na hem aan de telefoon te hebben gesproken. Haha! ]