Vlieg Op...!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandy_

Vlieg Op...!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 17:19

Halloo.....!!!!

De meeste bokkers zullen hun pony(s)/paard(en) wel heel goed beschermen tegen die irritante *PIEP* vliegen, horzels , dazen en noem t allemaal maar op. Hamer

Maar wat doe jij er aan om jezelf te beschermen tegen die beesten? Verward

Werd namelijk net geprikt door weet ik t wat voor een beest die in me broeks pijp zat en die prikte/zoog precies op een spier in me kuit en t doet gigantisch pijn zit nu echt een heel dik ei op word warm en lijkt wel of ik een soort kramp in me kuit krijg. Vork

Brand maar los...!!!!

Wendy15

Re: Vlieg Op...!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 17:21

Misschien kan je jezelf ook inspuiten met waarmee je je paard inspuit Pling

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 17:22

gewoon beetje vliegen spray of van dat spul tegen muggen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 17:23

Wij hebben ergens anti-vliegenspray gekocht voor mensen. Ik weet niet meer precies hoe het heet. Het leek een beetje op de veerustbusjes maar dan in het klein.. Tong uitsteken

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 17:24

jep doe ik ook op men rijbroek, ze hebbe me vant voorjaar helemaal lek geprikt, laat ik niet nog een keer gebeuren

Mandy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 17:26

Waar ken je dat halen dan??
En die spray's / rollers voor muggen voor mensen werken die dan wel voor horzels etc?

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 17:26

kheb laast ook (was met rokje naar stal) en werd helemaal lek geprikt, gewoon vliegespul op me benen gespoten.. nergens geen last meer van gehad Clown

leuk he deze tijd van het jaar Rolleyes

die dazen zijn ook nergens goed voor... Nagelbijten / Gniffelen

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 17:27

TeQuiero1 schreef:
Waar ken je dat halen dan??
En die spray's / rollers voor muggen voor mensen werken die dan wel voor horzels etc?

Horzels steken niet Knipoog
Dat zullen wel dazen zijn.
Nuttelose irritante dingen idd.
Maar ik bescherm mezelf niet wordt gewoon lekgeprikt.
Achja, wat Azeron d'r op en overleef het wel..

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 17:55

Dat horzels iets anders zijn dan dazen zijn klopt, maar dat ze niet steken is niet waar ! Horzels zijn veel groter dan dazen en komen niet zo veel voor in Nederland

Back ontopic ; je hebt citronella en dat helpt heel goed tegen muggen en beesten, het zit in een spuitbusje in de vorm van een citroen volgens mij kun je het zelfs nog bij de alberthein kopen maar dat weet ik niet zeker

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 18:15

Is bijna niet tegen te beschermen, ik heb volgens mij al 50 verschillende soorten creme's gehad die tegen muggen zouden moeten werken maar niets helpt, althans bij mij niet. Ze vinden mijn bloed vast gewoon te lekker Tong uitsteken

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 18:20

Toen wij in Polen op vakantie waren zaten we dicht bij een plas, en hadden ontzettend veel last van de muggen daar. toen hebben we bij de apotheek spul gekocht wat heel goed hielp, waren wel kleine busjes dus we hebben een record aantal vliegenspul bussen gekocht daar Clown
Nu we gewoon thuis zijn doe ik er helemaal niks tegen, ik kan de hele dag mijn raam open hebben, en er komt geen vlieg binnen, wel slaap ik al weken met de ventilator naast mijn bed, volgens mij helpt dat ook best!
Bij de pony's wordt ik dan weer wel helemaal lek geprikt maar omdat de pony's goede vliegenspul hebben valt dat ook best mee zolang we op het erf blijven Haha!