sporten welke is aan te raden en doen jullie nog aan sport

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

sporten welke is aan te raden en doen jullie nog aan sport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 11:20

ik zoek een sport maar weet nog niet welke waar hoofdzakelijk de billen buik boven benen aan bod komen en waar je van afvalt wil paar kilo kwijt...zoja welkje sport is aan te raden en wat voor sport doen jullie en hoevaak ...gr emaartje

Elegant

Re: sporten welke is aan te raden en doen jullie nog aan sport

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 11:26

Rugby! Echt heerlijk, deed het 3 keer per week maar heb er nu niet zoveel tijd meer voor, dus ben in ieder geval tijdelijk gestopt.

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 11:33

Sport waar je van afvalt, ik denk dat je dan toch voor Fitness moet gaan, meest effectief
Teamsport is natuurlijk leuker, dan zou je voor iets actiefs moeten kiezen, rugby/voetbal bijv, maar of je daar van afvalt?

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 11:36

ik zou zeker geen fitness gaan doen, das echt geestdodend! wat erg goed is, is mountainbiken. Dat echt wonderen voor je bovenbenen, ook je buik en kont wordt er lekker strak van, je verbrand veel, en het is ook nog eens lekker crossen in het bos...allemaal plusjes dus alleen de aanschaf van een fijne fiets is toch wel een aardig centje of gaan lekker gaan rennen (door de saaiheid fase moet je eerst even heen)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 11:46

Met dit weer is fanatiek gaan skeeleren misschien wel lekker voor je billen en je bovenbenen?
Wat ook goed schijnt te werken zijn de Les Mills programma's op de sportschool, maar daar zou ik met dit weer geen puf voor hebben.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 11:47

Urielle schreef:
Met dit weer is fanatiek gaan skeeleren misschien wel lekker voor je billen en je bovenbenen?
Wat ook goed schijnt te werken zijn de Les Mills programma's op de sportschool, maar daar zou ik met dit weer geen puf voor hebben.

les mills wat is dat

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 12:00

zwemmen?? ik doe wedstrijdzwemmen, en vind het geweldig, zit me alleen af te vragen of je daar je BBB mee traint, geloof het niet echt namelijk. Je moet gewoon een BBB programma gaan volgen bij de sportschool Ja of rennen of fietsen inderdaad, das ook wel leuk!

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 12:03

auk schreef:
zwemmen?? ik doe wedstrijdzwemmen, en vind het geweldig, zit me alleen af te vragen of je daar je BBB mee traint, geloof het niet echt namelijk. Je moet gewoon een BBB programma gaan volgen bij de sportschool Ja of rennen of fietsen inderdaad, das ook wel leuk!

ja zat inderdaad te denken aan bbb programma maar zoiets zal je wel niet gelijk merken Haha!

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 12:05

Ik doe ook BBB op de sportschool en je merkt het wel vrij snel hoor! Zeker als je 2 keer in de week een uurtje gaat ofzo... en het is niet zo saai als fitnissen zeker niet als je met een beetje gezellig iemand gaat!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 12:05

whaha nou ik denk dat je nergens gelijk resultaat merkt Haha!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 12:12

Emaartje schreef:
Urielle schreef:

les mills wat is dat

Bodypump, bodycombat, bodybalance, bodystep, bodyattack, bodyjam, RPM...

Alytuiere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 12:14

aqua spinning Haha!

Elke

Re: sporten welke is aan te raden en doen jullie nog aan spo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 12:34

Jen_Elegance schreef:
Rugby! Echt heerlijk, deed het 3 keer per week maar heb er nu niet zoveel tijd meer voor, dus ben in ieder geval tijdelijk gestopt.

Mét jou kan ik praten Haha! idd rugby is echt supercool! Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 12:44

bodypump is echt cool!

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 12:49

Zeker weten rugby, super stoer. Deed het de afgelopen jaren 4/5 keer per week, maar door een knieblessure hou ik het nu op voetbal

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 12:58

atletiek is ook zo gaaf Haha!

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 13:06

shabbay schreef:
ik zou zeker geen fitness gaan doen, das echt geestdodend! wat erg goed is, is mountainbiken. Dat echt wonderen voor je bovenbenen, ook je buik en kont wordt er lekker strak van, je verbrand veel, en het is ook nog eens lekker crossen in het bos...allemaal plusjes dus alleen de aanschaf van een fijne fiets is toch wel een aardig centje of gaan lekker gaan rennen (door de saaiheid fase moet je eerst even heen)

ja en fitness is nog eens slecht voor je spieren ook. en KEI duur. slecht voor je spieren komt doordat je met fitnes je spieren eerst kapot maakt en daarna herstellen ze zichzelf (spierpijn). maar als je te vaak fitnisst dan gaan je spieren steeds slechter herstellen.

Zelf doe ik aan zwemmen ik zwem 4 x in de week (moet je langzaam op bouwen hoor!) ik zwem bij een club dat is makkelijker vol houden dan dat je het zelf moet doen met banen zwemmen ofzo. ik doe ook wedstrijden maar je kan natuurlijk ook gewoon bij de recreative zwemmers gaan bij de club (dat is geld niet voor alle clubs). ik woog met mijn 12de veeeel te veel nu weeg ik 65 kilo en ik ben 1.90 dus behoorlijk slank al zeg ik het zelf Tong uitsteken .
En zwemmen is onwijs gezellig Tong uitsteken

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 13:12

lampjerulez schreef:
komt doordat je met fitnes je spieren eerst kapot maakt en daarna herstellen ze zichzelf (spierpijn). maar als je te vaak fitnisst dan gaan je spieren steeds slechter herstellen.

Van alle sporten krijg je in het begin spierpijn, als het gebruik van die spier nog niet 'normaal' is.