Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Met dit weer is fanatiek gaan skeeleren misschien wel lekker voor je billen en je bovenbenen?
Wat ook goed schijnt te werken zijn de Les Mills programma's op de sportschool, maar daar zou ik met dit weer geen puf voor hebben.
auk schreef:zwemmen?? ik doe wedstrijdzwemmen, en vind het geweldig, zit me alleen af te vragen of je daar je BBB mee traint, geloof het niet echt namelijk. Je moet gewoon een BBB programma gaan volgen bij de sportschoolof rennen of fietsen inderdaad, das ook wel leuk!
Emaartje schreef:Urielle schreef:Met dit weer is fanatiek gaan skeeleren misschien wel lekker voor je billen en je bovenbenen?
Wat ook goed schijnt te werken zijn de Les Mills programma's op de sportschool, maar daar zou ik met dit weer geen puf voor hebben.
les mills wat is dat
Jen_Elegance schreef:Rugby! Echt heerlijk, deed het 3 keer per week maar heb er nu niet zoveel tijd meer voor, dus ben in ieder geval tijdelijk gestopt.
shabbay schreef:ik zou zeker geen fitness gaan doen, das echt geestdodend! wat erg goed is, is mountainbiken. Dat echt wonderen voor je bovenbenen, ook je buik en kont wordt er lekker strak van, je verbrand veel, en het is ook nog eens lekker crossen in het bos...allemaal plusjes dus alleen de aanschaf van een fijne fiets is toch wel een aardig centje of gaan lekker gaan rennen (door de saaiheid fase moet je eerst even heen)
lampjerulez schreef:komt doordat je met fitnes je spieren eerst kapot maakt en daarna herstellen ze zichzelf (spierpijn). maar als je te vaak fitnisst dan gaan je spieren steeds slechter herstellen.