Durex Play Vibrations

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polivy

Durex Play Vibrations

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 19:52

Misschien een wat vreemde vraag, maar ik vroeg me af wat de ervaringen zijn met Durex Play Vibrations. Ik heb er zelf vandaag eentje van m'n zusje gekregen om uit te proberen met een manspersoon, maar ik was benieuwd of er mensen waren die het al geprobeerd hadden en wat ze er van vonden Lachen

Edit:
Afbeelding

http://www.durex.com/nl/Playrange_ring. ... MenuOpen=5
Laatst bijgewerkt door Polivy op 19-07-06 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

pubelia

Re: Durex Play Vibrations

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 19:54

waar kan je die eingelijk halen, en ben ook wel benieuwd...

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 19:55

Gewoon bij de kruidvat of Etos ofzo.. Staat bij de condooms.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 20:06

ik weet niet eens wat het zijn Bloos!

vertel eens?! Haha!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 20:17

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 21:21

Ik had het er laatst met m'n moeder nog over hóe je dat ding nou moest gebruiken *LOL* Dit herinnerde me er weer aan dat ik het even op de site wilde opzoeken. Ik heb het gevonden, en wat wij dachten klopt Cool

http://www.durexplay.nl/vibrations/images/pictos.gif
Voor de verduidelijking.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 21:36

Ziet er niet verkeerd uit, ben benieuwd naar de ervaringen Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 21:39

Hmm lijkt me wel leuk om eens te proberen eigenlijk.
Zodra er ervaringen zijn, hier neerzetten he? Haha!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 21:47

Hoe duur is zo'n dingetje? Haha!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 22:31

Best prijzig. 7,95 als ik het goed heb. Dat is het jammere (en eigenlijk altijd het 'probleem') wat betreft durex.
Ik hoorde trouwens dat je dit soort dingen ook bij een seksshop kunt krijgen. Dan kost het iets meer geld, maar dan kun je de batterij wel verwisselen en heb je er dus langer plezier van. Op zich misschien een optie, maar ik wilde dit gewoon een keer proberen. Wie weet vind ik het niets of vindt de mannelijke persoon het niets. Nu had de desbetreffende figuur voor z'n verjaardag een cockring gekregen (zo'n goedkoop ding geloof ik) en toen we dat probeerden (verbazing bij mij alom: jeetje, dat ding is gewoon elastisch!! Haha!) zei hij dat hij er niet echt wat van merkte. Dit is hetzelfde principe, maar dan met zo'n trilding erop. (wat me overigens een lachwekkend gezicht lijkt, dus ik denk dat ik er maar niet lang naar kijk Haha! Hahaha)
Dus nu moet hij trillingen voelen en ik ook. Ben dus heel benieuwd. Als ik ervaring heb opgedaan met dit ding zal ik het wel even vertellen Knipoog Tong uitsteken

(en stiekem ben ik zo nieuwsgierig dat ik eigenlijk wel die verpakking open zou willen maken, maar dat doen we nog maar niet. Kan niet wachten om het uit te proberen Haha! Maar dan moet ik wel even de andere persoon er van overtuigen dat we seks gaan hebben. Hahahaha... )

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 22:37

Je kan beter naar de christine le duc gaan en een 'echte' kopen, kun je veeel vaker gebruiken (y)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 22:38

Qimm schreef:
Je kan beter naar de christine le duc gaan en een 'echte' kopen, kun je veeel vaker gebruiken (y)

Loontjuh schreef:
Op zich misschien een optie, maar ik wilde dit gewoon een keer proberen. Wie weet vind ik het niets of vindt de mannelijke persoon het niets.

Lachen

Btw. Jij ervaring trouwens? (kon het niet afleiden uit je eerdere reacties Knipoog Tong uitsteken)

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 22:41

neem aan dat manspersoon het wel iets vond Knipoog aan de reactie te zien Tong uitsteken vertel loontjuh

edit trouwens je reactie is pas 7 min. later, beetje kort zal nog wel niet Knipoog

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 22:44

DresslOver schreef:
neem aan dat manspersoon het wel iets vond Knipoog aan de reactie te zien Tong uitsteken vertel loontjuh

edit trouwens je reactie is pas 7 min. later, beetje kort zal nog wel niet Knipoog

Hahaha... Idd.. Zo snel is dat niet geregeld hoor Haha! Hahaha... Ik heb ook geen vriend (niet dat dat een probleem is overigens), dus dan hups je niet even snel naar de manspersoon om 'm te verleiden. Maar met een beetje mazzel moet het zaterdag wel te doen zijn. Ofzo Bloos Haha!
Hahaha.. Ik zal zeker laten weten hoe het was. Ik vrees alleen dat hij het niet zo heel geweldig vindt, gezien de ervaring van afgelopen zaterdag. Maar hij zal vast wel zo lief zijn om als ík het geweldig vind, zichzelf ermee te versieren als ik dat wil Haha! Hahaha...

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 22:46

lijkt me wel een raar gezicht jaa.. zon trilding om pielemans Knipoog ach een verleidelijk lachje een belofte naar zijn kant, wie weet wat hij allemaal voor je doet! Schijnheilig

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 23:31

Qimm schreef:

Ja En zoveel prijsverschil zit er nou ook weer niet in geloof ik. Heb er een paar jaar geleden eens naar gekeken.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 07:23

Loontjuh schreef:

Lachen Btw. Jij ervaring trouwens? (kon het niet afleiden uit je eerdere reacties Knipoog Tong uitsteken)

Och , wij hebben er wel 1 en het is opzich wel leuk, maar het trildingetje is wat groot en zit soms in de weg (au) Maar het gevoel is best heel oke Lachen Vriendje vindt het ook prettig.

Reminds me *haalt ding uit de kast* ... hmm tis nog te warm voor seks, maar ik zal hem er weer eens meer verrassen Tong uitsteken

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 09:45

Haha!:D Ik ben benieuwd Tong uitsteken

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 09:52

Ik en mijn vriend hebben ook ooit eens zo'n ding gebruikt(niet van durex, maar van de sexshop).
Hij had hem net omgedaan en voordat we konden beginnen, brak die ring doormidden...
Wij gebruiken geen ringen meer..

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 10:00

ik heb ook 1 van pabo, maar merk niet heel veel van dat ding en batterijen zijn kei snel leeg. was iets in de 20 euro, en batterijen zijn zo1n kleine platte, ook vrij prijzig denk ik. Was wel leuk om eens uit te proberen maar nu ligt dat ding ook maar wat in nachtkastje

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 10:23

Ik zou me toch kapot lachen als ik zou gaan seksen en die jongen komt met zo'n ding aan. *LOL*
Maar goed, ik heb nog geen seks, dus ook geen ervaring. (Duh?)

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 10:28

7,95? En hoelang werkte die? 20 minuten? Scheve mond

Dan hoop ik dat het lekker is. *LOL*

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 10:36

VeirL schreef:
Ik zou me toch kapot lachen als ik zou gaan seksen en die jongen komt met zo'n ding aan. *LOL*
Maar goed, ik heb nog geen seks, dus ook geen ervaring. (Duh?)

Ik denk dat ik het ook niet zo heel snel 'op tafel zou gooien', maar we kennen elkaar al heel lang en heel erg goed (ook op het gebied van seks) en kunnen alles voorstellen en alles zeggen en doen, etc. Dus dat scheelt heel erg. Zo heeft hij ook een funcondoom gekregen, dus dat moeten we ook nog maar eens omdoen. Al hoewel ik wel zoiets heb van: wat moet je er in godsnaam mee! (En hij zoiets heeft van: lijkt me wel grappig. En die cockring hoef ik niet echt te proberen..... En wat gebeurde er? Juistem, die laatste werd als eerst geprobeerd Haha!)

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 10:41

Ik vind het wel een grappig ding Haha!
Maar idd wil je zoiets vaker gebruiken kan je beter eentje kopen bij een sexshop zodat je er langer plezier van hebt.
Maar dit is een goede manier om het uit te proberen.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 11:34

*Wacht met spanning op reactie's* Schijnheilig