Haarverf in onnatuurlijke kleuren

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitsolu

Berichten: 2631
Geregistreerd: 03-08-07

Haarverf in onnatuurlijke kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 22:25

Hallo,

ik ben op zoek naar permanente blauwe haarverf en andere onnatuurlijke kleuren zoals groen, geel, oranje, roze ed.

Waar zijn deze te krijgen als ze überhaupt te krijgen zijn? En dus niet na 8 of 24x wassen eruit, maar echte haarverf.
Ik wil het zelf doen, dus naar een kapper gaan is geen optie (geen goede ervaringen mee)

Ik ben benieuwd!

Groetjes

_karin_

Berichten: 3913
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Haarverf in onnatuurlijke kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:29

Echte verf voor onnatuurlijke kleuren vind je niet zomaar.

Onnatuurlijke verf heeft minder onderdeeltjes die goed vast kunnen hechten aan je haar en daardoor verliest het heel gauw zijn charme zodra je het wast of aan de zon blootstelt. Wil je je haar echt mooi blauw houden dan zul je het moeten blijven verven.

Stargazer is een van de merken die dus semi-permanente verf verkoopt maar de blauw daarvan kan ik je, door persoonlijke ervaring, afraden. Er is wel een aander merk die een fijne blauw schijnt te hebben maar ik kom even niet op de naam.

Succes met je zoektocht!

wreckh

Berichten: 2556
Geregistreerd: 09-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:29

Bij London verkopen ze haarverf, maar uit ervaring weet ik dat als je onnatuurlijke kleuren doet je altijd moet blijven bijverfen.

Ik heb het een keer rood gehad (brandweerrood) en Groen (Algengroen) en ik moest het echt wel 1x in de 4 weken weer bijverfen om het echt mooi te houden. Groen was trouwens uit de winkel en rood bij de kapper.

capopjekop

Berichten: 30656
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Haarverf in onnatuurlijke kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:31

Idd je blijft bijverven. Ik heb zo'n beetje iedere kleur gehad (bij goede kapper laten zetten) maar na een week liep dat heel erg terug en was de kleur dus dof geworden.

Moiryn

Berichten: 2076
Geregistreerd: 09-08-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:32

Ik zou Manic Panic nemen of Directions. Heb goede ervaringen met directions. Ontkleuren hoeft niet als je donkerblond of lichter haar hebt, maar het resultaat is en blijft mooier als je het wel ontkleurt.

Als je het er lang in laat zitten (Denk aan uur of 2 of langer) blijft het lang mooi. Ik moest om de 3 a 4 weken bijverven.

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:32

Blauw is idd geen aanrader. Ik heb ooit de onderrand van m'n haar blauw gehad, zelf heb ik bruin haar. Dus eerst bleken, wat ze er ook insmeerden, verder dan kanariegeel kwam het niet. Daarna blauw eroverheen, na een week was dat groen, terug geweest, weer gebleekt en geverfd, en met nauwelijks wassen heeft het toen precies 3 weken gehouden voor het weer heldergroen was. Toen heb ik het maar afgeknipt :D

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:33

helaas bestaat het niet. (ik zocht er ook naar ;) ) heb nu cherryrood wat bij mij fel rood/rose aanpakt dit moet permanente verf zijn maar wast zich er onwijs snel uit...omdat het zo vel is ziet het er dan sneller bleek uit dan de rose semi permanent die ik erin had...ziet er wel gaver uit! al had t alle 2 wat...dit is alleen wat alternatiever en opvallender ;)

Er is helaas nog niks gevonden wat die onnatuurlijke kleuren vasthoud in je haar, vandaar dat er nog geen echte permanente verf is! jammer he!?

wij hebben hier zoon winkeltje...(proffecioneel kappersbenodigheid winkeltje) daar koop ik mn verf altijd (buiten t zwart dat koop ik in duitsland) en de spoeling kocht ik ook daar maar die zijn uit de rekken gehaalt, vandaar dat ik in die winkel terecht kwam voor mn rode/rose verf.

al ben ik nu aant kijken hoe geweldig de kleur ook is, toch een meer natuurlijke kleur te pakken wat paars/rood uitziet... alleen das zo donker :( en dat vind ik erg jammer...ik wil dat het HEEL goed zichtbaar is met mn zwarte onderhaar..zoals ook blond goed te zien is als de onderharen zwart zijn:P (dit had ik voorheen al was het blonde highlights omdat ik anders mn haar te vaak moest verven ivb uitgroei en blond zo onwijs slecht voor je haar is... nu ist rose/rood (afhankelijk hoe het licht erin valt) maar heb t nu 3 x gewassen (moet ze minimaal 2 x per week wassen) en t is al zoveel gemindert..zo irrit als je dan nog moet rekenenen als je ergens heen moet van oo maar dan is mn kleur er uit! KAN JA MOEILIJK ELKE WEEK MN HAREN VERVEN DAS a veel te duur en b veel te slecht en c veel te veel tijd elke week :S

Kitsolu

Berichten: 2631
Geregistreerd: 03-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 22:37

Oké ik begrijp dus dat het een lastige klus is :Y)

Ik zal eens even gaan kijken bij de twee merken die genoemd zijn.

Blauw/zwart lijkt me aan de ene kant wel wat, maar daar is mijn huid te licht voor, dan wordt ik net een lijk :+

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:57

ja kvind dat jammer ;) word tijd dat men iets uitvind om dit ook GOED te laten hechten aan je haar zoals zwart enzo!

iemand een leuke kleur als aanrader (die je wel gewoon in kruidvat en dergelijke kan kopen) die wel goed blijft zitten zoals rood en paars van bv london ofzo...(das dan heel donker en niet zo licht)

iets wat goed te zien is als je je haren zo hebt:(ongeveer) wou het overgins eerst ook zo kleuren maar dan had ik heel mn haar moeten blonderen en t was al zo kapot van die stukjes blond erin 2 jaar lang :S toen is het roze zwart geworden..
http://i294.photobucket.com/albums/mm105/twisted_pictures666/HayleyWilliams.jpg?t=1246653880
http://hayley.checkered-vans.com/hair/redyellow/1.jpg

mn haar is nu zo overgins:
http://i41.tinypic.com/28any4g.jpg

en bij deze zie je de kleur ietsje beter :P
http://i40.tinypic.com/f0zr43.jpg

ow en weet iemand of de bovenkant van dr haar (foto hieronder) een natuurlijke haarkleur rood is?? de onderkant namelijk niet die is veel te fel ;) en zoja zou dat goed zichtbaar zijn met zwart onderhaar?
http://three65.files.wordpress.com/2008/02/hayley_williams-large-msg-120269957949.jpg
http://www3.pictures.gi.zimbio.com/Twilight+Cast+Paramore+Lost+Show+Performance+0g89Iwbu0AYl.jpg

Kitsolu

Berichten: 2631
Geregistreerd: 03-08-07

Re: Haarverf in onnatuurlijke kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 23:00

De bovenkant is wel natuurlijk meende ik.
Maar dan nog bij bijna alle kleuren (behalve de hele donkere als zwart en donkerbruin) moet je je haar eerst blonderen als het donkerder is dan blond. Dat is ook jammer, nu heb ik wat dat betreft wel mazzel :o

CarinaR

Berichten: 11950
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:00

ik heb van Live een paarse variant gehad, ik ben blond dus dat was echt super gaaf paars geworden (nee geen fotos)
Indd bij London zijn veel kleuren te koop!

Kitsolu

Berichten: 2631
Geregistreerd: 03-08-07

Re: Haarverf in onnatuurlijke kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 23:03

Alleen de kleuren bij london pakken (bij mij) bijna allemaal niet (behalve roze en rood een beetje) zelfs als het gebleekt is en mijn haar is al zo licht.

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:03

o mijn haar is van zichzelf vrij ligt...bij dat felrose wat ik heb MOET eigenlijk ook geblondeert worden ben blij dat ik dat niet doe want zie nu hoe fel het al is haha :P ik heb koperblond haar, maar gaat er meer om dat dit dan niet na 3x uitwassen al zn power verloren heeft.. tuurlijk vervaagt het een beetje door zon en al..das altijd (buiten dat zwart ben er blij mee, dat werd ook vaak lichter tot zelfs bruin!! nu ist mooi zwart hoe vaak ook in de zon of gewassen:P (is van london)

het heeft namelijk geen zin eigenlijk dat gestres van A je haren worden vettig als je ze te vaak wast...maar dan nu ook nog het dilemma van morge wil niet niet een date hebbe of uit gaan (zeg maar wat) want dan moet ik me haar extra wassen terwijl t voor naar de winkel enzo nog prima is en wil de kleur er zo lang mogelijk inhouden:P

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:05

ik heb hier voor mn ma nog van Diractions paars liggen (echt paars) helaas weer semi... voordeel hiervan is dat het heel lang houdbaar is! je kan een kleine hoeveelheid aanbrengen steeds (bv als je kleine hihglights paars hebt) nog niet gebruikt maar moet goed zijn :D

wel MOET je haar geblondeert zijn wil je het goed paars hebben

_karin_

Berichten: 3913
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Haarverf in onnatuurlijke kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:20

*komt even terug op eigen post, ik kwam dus niet op Directions, daar heb ik ook goede verhalen over gehoord. :D

Anoniem

Re: Haarverf in onnatuurlijke kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:33

Ik vraag me eigenlijk af hoe Hayley Williams ( :+: ) D'r haren zo mooi houdt. :')

Anoniem

Re: Haarverf in onnatuurlijke kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:46

ik liet zowel Manic Panic,Directions als Stargazer meestal 4 tot 5 uur intrekken.
Dan liep het echt niet gauw terug in kleur,hoor.
Had meestal de felle rood/rose tinten,maar heb ook groen en blauw gehad(blauw was wel erg lelijk overigens).

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Re: Haarverf in onnatuurlijke kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 03:59

die heeft wat meer geld :P en vast iemand die dr haar doet;) ze heeft ook op foto's bleek geel oranje haar!! :P dus maar ze heeft dan vast hetgeld om iedere week dat opnieuw te doen;)

Kitsolu

Berichten: 2631
Geregistreerd: 03-08-07

Re: Haarverf in onnatuurlijke kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 08:50

ik denk dat ik dan die manic panic en directions eens ga proberen. Zo jammer dat ze het niet permanent hebben!

Anoniem

Re: Haarverf in onnatuurlijke kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:56

ik heb directions gekocht, op e-bay... Midnight blue (beetje donkerblauw) en vooral alpine green pakt wel goed op donkerder haar :j

lagoon blue had ik voor de grap ook mee besteld, maar zoals verwacht op donker haar pakt dat voor geen meter...

Anoniem

Re: Haarverf in onnatuurlijke kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 17:49

lagoon blue is vreselijk ja..

die kleuren hierboven op die foto(hayley)heb ik járen gehad...
en deed ik dus met directions,poppy red,tulip,flame, en nog wat van die kleuren..

Kitsolu

Berichten: 2631
Geregistreerd: 03-08-07

Re: Haarverf in onnatuurlijke kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 18:47

DC, hoe bleef het bij jou? Hoe lang liet je het in trekken en hoe vaak moest je het bijkleuren?

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Re: Haarverf in onnatuurlijke kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 22:04

miss ist wel beter om het in wasbeurten te vertellen inplaats van weken :)

alissaaa

Berichten: 516
Geregistreerd: 03-12-08

Re: Haarverf in onnatuurlijke kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 02:26

in onnatuurlijke kleuren bestaat er geen permanente haarverf :)

Anoniem

Re: Haarverf in onnatuurlijke kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 10:08

Het bleef bij mij goed zitten. Op den duur werd het soms wat lichter,maar helemaal weg ging het absoluut niet.
Ik liet alle genoemde merken en kleuren minstens wel 3 tot soms 5 uur(!!)inwerken. Gewoon handddoek op je hoofd,of een plastic zak eromheen(om je haren he),en dan lekker bokken.
Ik gebruikte wel shampoo en creme voor gekleurd haar.
Werkte het elke 4 weken bij.
Ik waste gemiddeld ongeveer 3x(om de dag)mijn haren per week.

Ik moet wel zeggen dat de groen en blauwtinten sneller terugliepen.
De poppy red van Directions(potje)was echt mijn lievelingskleur,mooi dieprood. Weet niet of die kleur nog bestaat,ik heb die felle kleuren al minstens 3 jaar niet meer.

Wat tevens ook een fijn merk is,en die zéker prachtige intense roodtinten heeft..
Maijrel(van Loreal)
en Goldwell(Topchic).

deze 2 kappersverven kun je op internet(of soms in kappersgroothandels of winkels zoals PAK)kopen en dan zelf mengen met waterstofperoxide.
Wel degelijk onnatuurlijke roodtinten!

Ook hier heb ik ruime ervaringen mee.