dus ik dacht dit gaat vanzelf wel weer over en dit werd alleen maar erger maak ik maandag bij de dokter voor dinsdag een afspraak. Kijk ik maandag avond in mijn mond heb ik allemaal witte stippen bij mijn lelletje zitten ga ik naar mijn tantes huis zeggen die dat ik misschien agina heb dus ik dacht nou dat word dus weer een penceline kur, heb er maar niet te veel van geloofd want je weet het nooit zeker. Dus ik vanmorgen naar de dokter blijkt dat ik ben besmet met het MKZ virus
Ik weet opzich niet echt wat het inhoud maar het blijkt dus dat je hier niet veel aan kunt doen heb poeder gekregen om dit te mengen met water en dit moet ik dus opdrinken (echt heel vies) maar nu worden dus die witte stipjes alleen maar erger in mijn mond heb gelukkig geen last meer van slikken alleen voel ik die stipjes wel (best irritand). Maar zijn er nog meer mensen die hier mee besmet zijn en zijn er ook mensen die misschien er iets op weten om die witte stipjes uit mijn mond te krijgen? Ik ga namelijk zondag op vakantie en zou heel blij zijn dat dit dan weg zou zijn. Sorry voor het lange verhaal maar moest het gewoon even kwijt!!