Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
switchx schreef:Ikke
dingetje schreef:Ik gebruik zo'n oorthermometer...is wel handig...
Edit: Op het ziekenhuis e.d. doen ze 'm altijd in de kont toch????.....![]()
Marye78 schreef:Schaam me dood hahaha, ik ben dus echt van de oude stempel, wij hebben hier nog zo'n ouderwetse gewone thermometerToch maar eens zo'n oorthermometer halen....
![]()
Alison schreef:Ikke ben denkik ook ziek aan het worden
kan ook door m'n allergie en hooikoorts komen dat het nog erger word! maar voor het moment (sinds gisteren) heb ik een loopneus die ik om de 3sec. moet snuiten ,dus heel m'n neus staat rood![]()
Gisteren was ik ook al niet goed en ik voelde me ook draaierig (hoe schrijf je dat) maar toen dacht ik dat het door de warmte was , want ik heb dat wel vaak als ik te rap recht sta dat ik gwn zwart voor me ogen zie en dat ik echt draai
maar heb het vandaag ook...kheb het ook soms supersuper warm en dan beetje later heb ik het gewoon warm... én ik ben ook wel moe
komt wss ook wel door het warme weer... én nou wil ik niet ziek worden tis gvd vakantie!
pff m'n moeder heeft juist gekeken of we nog iets hebbe dat ik kan innemen zodat ik me wat beter voel maar we hebben nix meer liggen ... pff weet iemand wat ik kan nemen zodat het vlug voorbij gaat?