Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:According to the Little People of America the human definition of dwarfism is "a medical or genetic condition that usually results in an adult height of 4'10" (147 cm) or shorter, among both men and women, although in some cases a person with a dwarfing condition may be slightly taller than that. Zie ook : http://www.lpaonline.org/
PrinCessRomy schreef:idd alwiene, hier nog een ukkie met 1.57 maar ik ben er wel blij mee
Maar meis, ik vind je verhoudingen helemaal niet raar hoor!
www.bvkm.nl schreef:De medische wereld gebruikt de norm van klein bij mannen die kleiner zijn dan 1m51 en bij vrouwen die kleiner zijn dan 1m45. De BVKM hanteert de norm van 1m55 omdat het kan voorkomen dat iemand een groeistoornis heeft en toch boven de medische en maatschappelijke norm van klein zijn uitkomt. In de meeste gevallen gaat het om mensen die in lichaamslengte klein zijn gebleven door een groeistoornis.
Alwiene schreef:PrinCessRomy schreef:idd alwiene, hier nog een ukkie met 1.57 maar ik ben er wel blij mee
Maar meis, ik vind je verhoudingen helemaal niet raar hoor!
Recent gekrompen? Volgens je profiel ben je 1.58
Appelflapje schreef:KLEINE MENSEN, MELD JE NU OOK IN HET:
BOKTKABOUTERTOPIC - --- --- - -> viewtopic.php?f=34&t=615529&p=17054583#p17054583
Citaat:Meiden/heren die klein zijn, lang zijn is ook niet altijd prettig