Ik heb hele erge maagpijn sinds gisteravond toen ik naar bed ging was het zo goed als weg maar nou stond ik er weer mee op vanochtend.Heerst dit een soort van griepje ofzo?
Nou ik weet het nie tmaar ik heb er dus ook al een week of drie last van... Ik merk het het meeste als ik van alles door elkaar eet (met dit warme weer wil ik echt geen complete maaltijd savonds) en als ik ijs op heb. Op de een of andere manier kan mn maag dat niet hebben en rolt het direct door naar mn darmen .. Erg fijn!!
Ander probleem is vlees!!! Als je vlees niet goed klaar maakt loop je al snel tegen teveel bacterien op!! En dat zorgt ook weer voor buikpijn met alle gevolgen van dien!!
Heb er ook veel last van gehad laatste tijd....niet te snel iets gaan doen na het eten...lekker rustig laten zakken en een lekker bakje thee helpt ook altijd goed....of warme melk....
Ahaa keej waarschijnlijk ligt het dus ook een beetje aan het weer en de omstandigheden dus.Het is gewoon erg vervelend.Nu gaat het bv wel weer en voel me al weer fitter gelukkig.Het is niet zo dat ik misselijk ben ofzo maar puur echte pijn en je darmen daarna wat van slag.
Ik heb dit de laaste dagen ook gehad.. Het deed heel zeer zelfs me buik werd er helemaal stijf van:S en heb een dag niks gegeten want alles rollede idd gelijk naar de darmen en het borrelde heel erg