Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
savath schreef:succes morgen, is inderdaad een bijzondere aandoening.
woofie schreef:bij mij bevind zich het ook aan de eierstok.....mijn gyneacologe gebruikt de naam wondergezwel oftewel dermoidcyste. verdere namen heeft ze niet genoemd.
'k heb nog wel aan haar gevraagd of ze me dan meteen kon sterriliseren aangezien ze toch bezig waren daar![]()
was geen enkel probleem dus behalve dat het "enge"ding wordt verwijderd binden ze "en-passant" even mijn overgebleven eierstokje af.
hoe lang heb jij in het ziekenhuis gelegen narco? en hoelang ongeveer duurde het herstel??
woofie schreef:ik heb vooral pijn in mijn heup.....het schijnt dat het gezwel door zijn grote op bepaalde zenuwen drukt.
maar omdat ik ook de ziekte van lyme heb, dachten ze in de eerste instantie dat ik een ontsteking in mijn heup had als gevolg van lyme. ik heb dus eerst ook cortisonen injecties gehad, maar toen die niet hielpen hebben ze een mri gemaakt en toen werdt "wondergezwelletje" ontdekt.
tegen de operatie zie ik niet echt op, wel tegen die weken erna.......
( ik ben niet zo goed in stil zitten)
Narco schreef:woofie schreef:ik heb vooral pijn in mijn heup.....het schijnt dat het gezwel door zijn grote op bepaalde zenuwen drukt.
maar omdat ik ook de ziekte van lyme heb, dachten ze in de eerste instantie dat ik een ontsteking in mijn heup had als gevolg van lyme. ik heb dus eerst ook cortisonen injecties gehad, maar toen die niet hielpen hebben ze een mri gemaakt en toen werdt "wondergezwelletje" ontdekt.
tegen de operatie zie ik niet echt op, wel tegen die weken erna.......
( ik ben niet zo goed in stil zitten)
Pijn in m'n heup had ik dus ook maar bleek daar niet vandaan te komen. Als je verder geen pijnen in je buik hebt mag je wel blij zijn hoor want die zijn echt ondraaglijk. Het gezwel zit a.h.w. op een soort steel, als het groot/zwaar wordt kan hij gaan draaien (steeldraai) en worden er bloedvaten naar het gezwel afgesloten waardoor je vreselijke pijnen krijgt, had ik dus. Het gezwel sterft dan zeg maar af omdat het geen bloedtoevoer meer krijgt. Misschien is het bij jou dan nog niet zo groot en kan het wel met een kijkoperatie weggehaald worden. Dan ben je ook veel eerder opgeknapt.
Als je nog iets wilt weten hoor ik het wel en anders sterkte met de operatie!
Seventje schreef:Heh bah wat klinkt dit allemaal eng. Pff![]()
Ik moet helaas denk ik ook onder het mes. Ze willen toch de tumor uit mijn lever verwijderen maar ze kijken nog of ze het via hitte bestraling zouden kunnen doen.
Ook niet niks. Maar wat jullie hebben klinkt ook super engIn ieder geval sterkte
Seventje schreef:Heh bah wat klinkt dit allemaal eng. Pff![]()
Ik moet helaas denk ik ook onder het mes. Ze willen toch de tumor uit mijn lever verwijderen maar ze kijken nog of ze het via hitte bestraling zouden kunnen doen.
Ook niet niks. Maar wat jullie hebben klinkt ook super engIn ieder geval sterkte