Muggen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Muggen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 06:15

Grrrr, het is weer zover: die kleine ettertjes hebben me weer eens ernstig lek geprikt.
Wat helpt nu echt goed om de jeuk te verminderen? Heb hier wel een tube creme liggen voor na insectenbeten maar het jeukt nog steeds.

Ook zorg ik ervoor dat ik zo min mogelijk geprikt ga worden door te douchen voor ik naar bed ga, een blauwe lamp met stroom in de slaapkamer en ingesmeerd met azaron. Alle hoekjes en gaten zit horgaas voor en nog weten die krengetjes me te vinden. Als ik ze hoor vliegen in bed grijp ik gelijk de elektrische vliegenmepper die naast mijn bed ligt en frituur is dat sekreet maar sommige zijn zo slim om alleen als ik heel diep slaap mij helemaal lek te komen prikken. Slapen onder een klamboe heb ik ook geprobeerd maar was geen succes. Ik draaide mezelf helemaal vast in dat ding.

Nu zit ik dus alweer een uur klaarwakker te zijn omdat ik gek word van de jeuk. Erg slecht voor mijn humeur ook want eigenlijk ben ik nog wel een paar uur slaap nodig.

Mocca

Re: Muggen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 08:24

Aaaargh ik heb nu een HELE slimme mug op mijn kamer. Boos!
Al een week zoemt dat beest om m'n hoofd 's nachts, en nee hij is nooit te vinden als het licht aan gaat. Scheve mond

Azaron helpt trouwens niet tégen muggen, dat helpt alleen als je al gestoken bent. Op de bulten smeer ik ook azaron, en 's nachts spray ik met muggenspray. Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 08:28

ik smeer me in met Real relief Haha! paardenvliegenspray Haha! Haha! en het helpt

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 08:39

Als je geen Azaron hebt kan azijn ook helpen, even op een doekje erop drukken..

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 10:39

Ik druk er altijd een kruisje in met m'n nagel.
Weet niet of het echt helpt.
Maar ik heb daarna er geen last meer van in ieder geval. Clown

MarloesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 15:26

even iets kouds erop houden. Helpt bij mij goed!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 18:21

Pff ik ken hen!!
Ik slaap met mijn vriend op een kamer en we horen dat beest beide niet.

Iedere ochtend word ik wakker met een nieuwe muggenbult.
heb er nu 1 op mijn rug, naast die waar een daas heeft gestoken.
Op mijn linker bovenarm zit er een, op mijn elleboog, op de zijkant van mijn pink, nog een bij mijn duim en eentje aan de binnenkant Verdrietig

_Ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 20:21

Ik heb ook veel last van muggen, en word ook helemaal gek van de jeuk, bij mij hielpen zalfjes enz niet zo heel goed.
tegen de jeuk van de muggenbulten heb ik nu een stickje met een kruisstempel (stamp-it heet het), dat moet je een aantal seconden op de bult drukken en dan is de jeuk weg deze stickjes zijn wel te koop bij sport en kampeer winkels, het helpt echt ik heb daarna geen last meer van jeukende muggenbulten.

Sztephaniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 15:55

Mocca schreef:
Aaaargh ik heb nu een HELE slimme mug op mijn kamer. Boos!
Al een week zoemt dat beest om m'n hoofd 's nachts, en nee hij is nooit te vinden als het licht aan gaat. Scheve mond

Azaron helpt trouwens niet tégen muggen, dat helpt alleen als je al gestoken bent. Op de bulten smeer ik ook azaron, en 's nachts spray ik met muggenspray. Knipoog

heb ik ook Verdrietig ik zoek hem al de hele week, maar ik kan hem echt niet vinden!

Mariek1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 17:28

Ik heb voor de gein eens geteld en hem over mijn hele lichaam nu zo'n 35!!!! muggenbulten!!! Is dus werkelijk niet overdreven. van die hele kleintjes die jeuken nog het ergste! Ik sla hier gemiddeld zo'n 3 muggen per dag knock out! Maar waar ze vandaan komen???? geen idee....

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:19

misschien muggennest? ja dat kan echt

ammanda_rob

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:24

als je nu je klamboe strak spant door hem onder je matras te doen. dat doe ik altijd. helpt dat niet?

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:36

je wil niet weten hoe mijn been der op het moment uit ziet ... van men nie tot men enkel is het zo dit dat ik niet eens een enkel heb... Hoe bedoel je ik heb ook last van muggen/ horsels .. erg leuk ... ben der nog alergies voor ook.
een vriendin van me vertelde dat ze geen last meer had zins ze vitamine B slikte Lachen... ik ga er binnekort ook maar aan beginne ik heb het al van meedere gehoort ...

sjoffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:48

Ik heb al een aantal weken last van muggen en ook steeds als het licht aangaat zijn ze nergens te bekennen Boos! Heb er wel al een aantal dood gemept (steeds overdag en s'nachts zijn ze niet te bekennen, alleen hoor ik ze wel) maar dan een paar dagen later is er weer 1 Boos! Ik heb vannacht nog van half 2 tot half 6 wakker gelegen door een mug. Maar het rare is dat ik er nooit meerdere tegelijk zie... Ik ga nu maar de middeltjes van de drogist testen en goed kijken waar ze vandaan komen (heb nog nooit eerder last gehad, het is alleen dit jaar zo erg en ze zitten ook alleen maar bij mij Boos! Soms denk ik dat ik dan droom ofzo, maar ik hoor ze echt en de volgende ochtend zie ik het ook aan de muggebulten)