Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:ik vind zoiets eigenlijk best wel een beetje triest, want je krijgt er littekens van waar je heel je leven aan vast zit... Bedenk voor je zoiets doms doet eerst dat je beter kan gaan praten, oplossingen zoeken, als je gaat praten met mensen die ook echt naar je luisteren dan lucht dat vaak op.
stef_sweety schreef:ksnei me ook.. ik weet niet waarom ook als ik boos ben of verdrietig wat iemand hierboven ook zei.. ik durf het me ouders niet tevertellen maar het viel hun wel op die witte littekens op me polsen enz maar heb gezegt dat dat van de kat was
ik heb ook als voorbeel gedaan dat vriendin die hun niet kennen gezegt dat ze zich sneid en er kwam precies de zelfde reactie van me ouders als het mijn kind was.. en ga zo maar verder
ik zit er zelf mee want ik doe mezelf pijn maar op dat moment kan het me gewoon niks schelen.. naar de ha wil ik niet gaan vieze kerel dat dat is wie weet wat ik het beste kan doen?
stef_sweety schreef:heb iik al gedaan.. maar die doen het zelf ook..
bonney4evver schreef:pfff beetje aandacht topic dit als ik het eerste berichtje zo lees...
en nu ajb allemaal tegelijk boos op me worden, maar veel mensen doen dit alleen uit schreeuw van aandacht.
dit topic komt gewoon niet geloofwaardig over bij mij..