help ik heb vandaag last van verschrikkelijke vreetbuien en ik wil er niet aan toegeven dus ben ik maar aan het water gegaan (drinken)wie heefd er nog meer tips tegen vreetbuien? groetjes madrieka
Niet proberen zo min mogelijk te eten, daarvan krijg je juist meer vreetbuien. Gewone maaltijden eten, en af en toe een tussendoortje. Zo veel mogelijk afleiding zoeken.
ik probeer altijd netjes drie maal daags op vaste tijden te eten en meestal lukt dat ook en normaal heb ik nergens last van en dan pak ik tussendoor weleens een appel of een paar dropjes maar sinds gisteren heb ik de hele dag door vreselijke honger????
Vooral goed ontbijten schijnt te helpen. Ik heb ook vreetbuien door verveling, wat bij mij wel helpt is dan thee (kruiden) te drinken, of kauwgum te kauwen.
Waarom proberen om de verleiding te weerstaan? een keer een dagje doorslaan moet toch ook kunnen? Als ik een (vr)eetbui heb, geef ik er gewoon aan toe, het komt bij mij heel soms aanwaaien.
ik heb het eigenlijk ook wel , alleen bij mij kan het niet zo'n kwaad want ik verdik dus niet, ik kan eten wat ik wil maar écht verdikken doe ik nie , dus ik geef me er meestal aan toe, maar bij mij komt het ook door verveling... Als ik me verveel dan moet er iets in m'n mond zitten wat eetbaar is , Het huis uit en iets gaan doen werkt bij mij ook wel! dus bij mij ist gewoon uit pure verveling
Als je een vreetbui hebt, moet je jezelf eens afvragen wát je voelt. Want meestal is het dan veel moeilijker. Als je niet weet wat je voelt, hoef je ook niks te eten.. Dat helpt bij mij wel redelijk
Ik heb 7 dagen per week vreetbuien. Is ook niet best he
Hahaha nee dat is dan niet best, tenzij je volop in de pubertijd zit, dan heeft je lichaam het nodig. je kunt natuurlijk ook helemaal tekeer gaan met gezond voer
Heb ik ook heel vaak, maar gelukkig is het voor mij zowat onmogelijk om dik(ker) te worden. Ook best lastig, want als ik een dag wat minder eet val ik meteen af. Probeer langzaam te eten en na elke hap even wachten, dan stopt het hongergevoel sneller dan wanneer je alles snel achter elkaar weghapt.