Epil Smooth - Te mooi om waar te zijn...?!?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hahaatje

Epil Smooth - Te mooi om waar te zijn...?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 15:49

Heb al op internet rond gespeurd, maar kan niks vinden, vandaar dat ik het hier maar even probeer...

Zijn er dames (of heren, dat kan natuurlijk ook) die positieve dan wel negatieve ervaringen hebben met het gebruik van Epil Smooth??

Zag vanmorgen op Tell Sell de reclame weer voorbij komen en het klinkt gewoon té mooi om waar te zijn... Ontharen door middel van een soort schuursponsje waarmee je alle haren gewoon wegwrijft en tegelijkertijd ook nog het betreffende lichaamsdeel scrubt. Zou overal te gebruiken zijn, ook voor je gezicht enzo - gelukkig heb ik 'm daar nou net niet voor nodig Haha! -
Pijnloos ontharen zonder irritatie achteraf, dus supergladde benen, oksels, bikinilijn! Je kunt er zelfs ze wenkbrouwen mee bewerken(?) en voor de dames met snor, ook daar schijnt hij perfect voor te werken!!

Nou, doet mij maar zo'n ding, dacht ik bij mezelf... Maar... omdat ik altijd vraagtekens zet bij de producten die via Tell Sell te koop aangeboden worden, heb ik ook hier zo mijn twijfels over. Dus, voor ik 40 euro in de prullenbak gooi, wie heeft dit product gekocht, gebruikt en wat zijn de ervaringen??? Tell me please!!!

Lotje02

Re: Epil Smooth - Te mooi om waar te zijn...?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:03

Klinkt inderdaad bijna te mooi om waar te zijn. Maar je haren wegschuren?? Klinkt me een beetje vreemd in de oren. Schuur je dan niet ook je huis kapot? Mij lijkt dat je nogal wat kracht nodig hebt om een haartje uit je been te schuren....Maar ik blijf dit topic even volgen.

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 16:13

ja, schuren is niet echt het goede woord... Je wrijft de haren weg, volgens de commercial tenminste, zonder dat dat chemicaliën aan te pas komen.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:20

Heb het even op internet bekeken en zoals ze het doen voorkomen lijkt het ideaal. Maar wat ze er niet bij zeggen is hoe het werkt en daarom ga ik er ook wel wat aan twijfelen ja Ja Ben ook wel benieuwd of er hier mensen zijn die er ervaring mee hebben. Mocht het echt zo goed werken bestel ik het meteen, maar vrees helaas van niet...

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:24

Als ik de afbeelding op de website zo zie dan gaat het om een soort van schuurpapiertje. Die kan je ook gewoon bij de drogisterij krijgen. Door over je benen te schuren schuur je zeg maar je haren eraf, maar de wortel van de haren blijft. Kan je dus net zo goed scheren, lijkt mij ook minder irritatie op de huid te veroorzaken.

edit: dat "Epil" wat suggereert dat er geepileerd wordt slaat dus nergens op.

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 16:26

en bij de drogist zijn ze waarschijnlijk ook nog eens stukker goedkoper...???

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:28

Volgens mij wel ja, maar dan heb je alleen die schuurpapiertjes die je over je hand kan schuiven.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:53

dit is de site

http://www.telsell.com/shopping.asp?MN= ... NL&LAN=NED

dit is de tekst die er bij staat

Scrubben en pijnloos ontharen in één.

Ontharen is pijnlijk en vaak beschadigt het de huid. Epilsmooth is de nieuwste manier van ontharen, waarbij u een zijdezachte, frisse en gladde huid krijgt! U verwijdert uw ongewenste haar pijnloos, gemakkelijk en effectief. Geen chemicaliën, wax, ontharingscrème en scheermesjes meer!

Met de Epilsmooth handschoen kunt u scrubben én ontharen in één. Gebruik de handschoen droog om te scrubben en maak hem nat om haar te verwijderen.

Epil Smooth is gemakkelijk te gebruiken. Plak een epileerpad op de Epilsmooth handschoen en wrijf hiermee over uw huid. De speciale kristallen op de epileerpads zorgen ervoor dat uw haar pijnloos en in één keer wordt verwijderd. Tegelijkertijd verwijdert u alle dode huidcellen en schilfers, waardoor uw huid superglad en zijdezacht aanvoelt. Uw haren blijven wekenlang weg.

U kunt de Epilsmooth zelfs gebruiken voor het verwijderen van eelt en likdoorns onder uw voeten. Voor uw wenkbrauwen of haar op uw bovenlip kunt u de kleine Epilsmooth gebruiken.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:55

Hahaatje schreef:
en bij de drogist zijn ze waarschijnlijk ook nog eens stukker goedkoper...???

ja inderdaad ik heb net zo iets bij de etos gezien en het kosste maar 10 euro of zo (indiedergaval niet veel)

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 17:22

Als ze claimen dat de haren wekenlang wegblijven, denk ik toch dat je ze er met haarwortel en al uitwrijft... Nagelbijten / Gniffelen

Heb ik ook wel eens gedaan (per ongeluk dan hè Knipoog ) met een latex handschoen, en geloof me, dat was alles behalve pijnloos... Lips are sealed

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 17:31

Probeer het uit zou ik zeggen Lachen

Die bedden waarvan ze beweren dat gasten nachtenlang blijven liggen..
Als ik die meeneem naar vakantie slaaap ik er hoogstens 5 uur op, om de rest van de dag lekker in de zon te kunnen slapen Knipoog

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 17:38

BIJNA alles van die tellsell reclames is troep.
Ik heb in elk geval nog nooit een tevreden klant gehoord Nagelbijten / Gniffelen

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 18:23

Ik heb ook ooit eens zoiets geprobeert, gewoon van de drogist. Het was een soort schuurpapiertje waarmee je dus je benen enzo kom ontharen.
Ik ben er niet tevreden over, het duurt ellenlang, je schuurt je huid ook weg en het stinkt. Scheren is 10x makkelijker.

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 23:47

Ik denk dat ik het maar bij mijn oude, vertrouwde epilady houd als ik het zo hoor... Bloos

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 14:48

Falona schreef:
edit: dat "Epil" wat suggereert dat er geepileerd wordt slaat dus nergens op.

Epil slaat op dat je haartjes verdwijdert. Het is engels he, niet nederlands Knipoog

Daarbij, het lijkt mij wel pijnlijk. Als je echt haartjes weg wilt schuren, ben je een tijdje bezeig volgens mij. Dat je tegelijk schrubt, lijkt me ook onzin. I dont know about you maar ik scrub mijn lichaam niet met een schuurplaatje of spons, dus dat is heel wat anders.
Het is gewoon onzin inderdaad, en je kan inderdaad hetzelfde idee bij de drogist komen, ook Epil iets.

Ik hou het bij de producten van Veet en af en toe scheren.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 23:50

"Plak een epileerpad op de Epilsmooth handschoen en wrijf hiermee over uw huid."

zal toch wel iets van chemisch middel inzitten neem ik aan.. Bloos
en die pads moet je er steeds bijkopen, dat wordt imo een duur grapje dan..

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 15:01

Ik zat er zelf ook over te twijfelen om het te bestellen, maar het feit dat hij droog gebruikt kan worden om te schrubben en nat pas haartjes verwijderd lijkt mij toch dat er chemicaliën bij te pas komen die uiteraard pas werken als er vocht bij komt. Als het echt alleen aan de "schuur-werking" lag dan zouden er ook haartjes verwijderd worden op de droge huid namelijk.
Aangezien ik heel allergisch reageer op ontharingscreme ben ik dus toch een beetje huiverig om het te bestellen!

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 15:08

Natasja91 schreef:
BIJNA alles van die tellsell reclames is troep.
Ik heb in elk geval nog nooit een tevreden klant gehoord Nagelbijten / Gniffelen

dan zal ik de eerste zijn die je hoort die tevreden is over iets van tellsell:
ik ben een paar jaar gelden dmv smoke- away van het roken afgekomen!
het pakket kostte 70 euro, maar het heeft me echt geholpen! Lachen (daarvoor al genoeg vergeefse poginkjes gedaan)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 08:21

@Marigold: TellSell heeft idd niet alleen troep. Ik heb een keer van dat Quick And Bright schoonmaakspul gekocht. Nou, dat maakt echt geweldig schoon en het is niet van die chemische troep. Sommige dingen werken echt wel, maar sommige ook niet..

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 09:59

quick en brite is inderdaad goed spul.

Derma hair control schijnt het haar niet meer te laten groeien. Bevat natuurlijke ingrediënten. Weet niet of het werkt. Ja ik kijk ook wel een nar Tell Sell Bloos

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 10:38

John_1983 schreef:
quick en brite is inderdaad goed spul.

Derma hair control schijnt het haar niet meer te laten groeien. Bevat natuurlijke ingrediënten. Weet niet of het werkt. Ja ik kijk ook wel een nar Tell Sell Bloos

Ja, die heb ik ook wel eens voorbij zien komen... als je het maar vaak genoeg ziet ga je er bijna in geloven!! Bloos

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:47

Ik heb die Epil Smooth reclame inderdaad ook gezien. Pfoeh, als dat écht werkt zou het me echt een superproduct lijken!

Wilde net een topic over hetzelfde maken toen ik deze zag, dus dit ga ik volgen.

Hoop dat er nog iemand langskomt die er ervaring mee heeft...

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 14:19

anders ff met 8 man pp 5 euro doen, en dan zo'n dinges kopen, dan kan iemand m testen, en weten we het in het topic?
(ik niet hoor!!)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 14:23

die gewone "schuurpads" van de drogist heb ik ook ooit eens geprobeerd.. als ik ze nu zie liggen, loop ik er met een grote boog omheen.
huid kapot, helemaal rood en weg geschuurd,haren zaten er nog....

0nina0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 23:38

het lijkt mij te mooi om waar te zijn..ben ook heel benieuwd hoe die werkt!