tattoo op onderrug...Pijnlijk of niet??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Moonwalker_

tattoo op onderrug...Pijnlijk of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 15:48

Zoals de titel het zegt:

Ik wil graag een tattoo laten plaatsen op mijn onderrug, vlak boven m'n kont Haha! .
Nu heb ik al gehoord dat dit een pijnlijke plaats is omdat er been zit..Klopt dit?
Wie heeft er nog een tattoo(al dan niet op de onderrug) en deed dit veel pijn?
Anders houd ik het wel bij henna Haha!

Milly_

Re: tattoo op onderrug...Pijnlijk of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 15:55

Ik heb ééntje in mijn lies, deed geen pijn...
En volgende week ga ik een nieuwe halen voor vanboven op mijn rug ( op mijn ruggegraat van boven naar beneden..)
Tattoos doen eigenlijk volgens mij niet echt "pijn",
ofjah, ik zeg niet dat je er niks van gaat voelen, maar het is moeilijk te beschrijven.. Gewoon DOEN zou ik zeggen *LOL*
Ohja, en als je erg mager bent doet het wel meer pijn dan een normaal gebouwd persoon Lachen
groeties

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:04

Een vriendin van mij is 3x flauwgevallen onder het zetten van haar tatoo op de onderrug. Na 2x flauwvallen hebben ze haar naar huis gestuurd om bij te komen en moest ze een week later maar terugkomen en toen viel ze weer flauw.

Ciara87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:12

ik heb er eentje op mijn onderrug een vlinder met tribal dingetje (beetje moeilijk uit te leggen)
het is niet gevoelloos, maar het is per persoon erg verschillend, bij mij was het vrij pijnlijk maar dat komt ook omdat ik ben getatoeëerd door een prutser die veel te diep tatoeërde (als ik het goed schrijf)

dus qua pijn zeg ik: daar hoef je het niet voor te laten, maar denk er goed bij na want je kan hem er niet afwassen Haha! en zoek een tattooshop die bekwaam is. soms kan je ook vragen of ze zonder inkt eerst je laten voelen, dat heeft me tante ook laten doen omdat ze als de dood is voor naalden Haha!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:40

Ik heb vanmorgen een tattoo laten zetten op mijn schouderblad. Was bang dat het pijn zou doen, maar dat deed het niet.
Het voelde even wat vreemd, maar pijn, nee. Ik vond het geluid van het apparaat eerder vervelend, want dat deed me denken aan de tandarts Haha!

Daiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:46

ik heb er 1 op me onderrug op me ruggegraad tot half op me rug
ik moet zeggen dat het bij mij wel flink pijn Huilen deed maar ik heb het volgehouden 3,5 uur dus het is een pijn die je een plek kan geven Cool

mijn tatto op mijn schouder blad was daarin tegen echt een laggertje Bloos

je moet ook niet afgaan op wat andere mensen voelen Clown
want je kent jezelf het beste en weet zelf wel tot hoever je kan gaan en hoe je ermee omgaat met die pijn

succes met zetten Haha! Knipoog

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:57

ik heb geen idee of het zeer doet maar volgens een kennis niet, en die had hem inde onder rug en op een schouder blat

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 19:19

wat een verschillende reacties.Het zou geen grote worden hoor... Haha!
Ik zou een leuke teken willen van zo'n 10cm tot 15 cm lang.Dit zou zo'n 20 minutjes maar duren maar weet niet of ik dat haal... Verdrietig

@Mieke_lotte: Flauwgevallen??Help!!! Huilen

@phallie: 3,5u joh?Das echt wel heel lang..Ik zou er dan niet eens aan beginnen hoor Cool

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 19:29

Ik heb een tatoo op mijn onderrug en eentje op mijn schouderblad. Het deed geen pijn maar was eerder iritant gevoel...als je wel eens zo'n naald hebt gehoord: zoals dat klinkt voelt het ook ongeveer...vind ik.
Ik had een vriendin mee als ondersteuning, maar al na het eerste lijntje kon ik haar hand loslaten en gezellig met haar kletsen Clown

En het verschilt per persoon, maar ook per wat je laat zetten, dikke lijnen voelen anders dan dunne, inkleuren weer anders dan lijntjes zetten....en hoe lang het duurt verschilt ook per tatoo, de mijne duurde de ene half uur en de andere een uur. En na een tijdje 'verdoofd' de pijn ook, ga jezelf maar us snel achterelkaar op je hand of arm slaan, daar voel je na 5/6 keer ook niks meer van, dat is met tatoo's zetten ook zo....en inderdaad als je het graag wil gewoon doen.... Haha!

Ik was ook bloednerveus bij mijn eerste, maar viel reuze mee Knipoog

(mijn pa heeft 10 tatoo's en die leeft nog steeds haha, en 'onze' tatooshop is een vriend van hem 1 van de beste van Friesland....dus das altijd goed)

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 09:28

De pijn die iemand heeft is bij iedereen verschillend. Ik heb een tattoage op mijn voet, en dat was erg pijnlijk moet ik zeggen Haha!

Maar daar zal ik me niet van laten weerhouden. De pijn is maar tijdelijk Knipoog

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 13:14