Gisteren (ja echt heel erg dom) in mijn haast niet goed gekeken en tegen de deurstijl aangelopen. Ik hoorde het echt superhard kraken. Ijs erop gedaan tegen het zwellen. Het zwellen is nu wat minder, maar het zit er nog wel. Voor zover ik het kan zien is mijn bot wel weer verschoven... dat moet wel want het platte stuk is niet meer plat. Nu vragen mensen: heb je 'm dan weer rechtgezet

Maar dat geloof ik ook niet, maar ik kan het niet goed zien als het dik is, maar nu zitten er dus 2 bobbels.
Weet nu niet of ik naar de huisarts moet gaan of dat ik kan wachten tot die zwelling wat minder dik is. Als hij me nu doorstuurt naar de KNO arts gaat die zowel in je neus als daarop voelen en eraan trekken om te kijken of het gebroken is (kunnen ze niet zien op een foto blijkbaar). Maar ik moet er niet aan denken dat er nu iemand aan gaat zitten want hij doet zo al super pijn.
Hij staat niet scheef dus die spalk lijkt me ook niet nodig. Die is alleen om te zorgen dat die neus recht staat en dan moet je later toch een operatie ondergaan om 'm weer 'normaal' te krijgen.
Iemand hier ervaringen met een gebroken neus, neusoperaties en spalkjes? Misschien wat adviezen? Weet nu niet wat ik ermee moet.