Ik ging woensdag middag zoals elke woensdag lekker gymen en dat doe ik al een tijdje en vorige week heb ik mijzelf ff contra-salto geleerd( vooruit springen en dan achteruit salto heel vaag dus) op de air-tumbling(luchtkussen) nu wilde ik die vanaf een dubbele trampoline doen dus mijn juf ging helpen en de andere was er niet dus een meid van 18 ging helpen.
Alles ging goed ik 3x springen en ik zet af en ik zet me salto in en op een gegeven moment voel ik dat ik niet goed ga dus wil mijn hand op me mat zetten om mezelf op te vangen, dus ja hoor boem en daar lag ik, ik klapt recht op mijn hoofd/nek. wat bleek die meid kon er niet meer bij dus had los gelaten

Nu als zo´n ruim 4 dagen verder gaat het al een stuk beter alleen heel raar is op het ene moment gaat het goed en als ik ff te lang zit ofzo dat opeens dan schiet overal weer de kramp erin en het zelfde in kan 10x me nek bewegen en opeens bij de 11e keer schiet er weer een pijnscheut in.
Dit zal ik gerust nog wel ff houden want het is gewoon stijf en spierpijn toch?of kan het wat anders zijn? Maar wie heeft er tips om het een beetje dragelijker te maken. warme douche heeft weinig nut

Dus tips zijn welkom want het doet zo zeer

Groetjes zielige ik