niet slapen> misselijkheid en buikpijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Juulja

niet slapen> misselijkheid en buikpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 13:54

Ik slaap niet..
nouja, da's niet helemaal waar maar ik slaap niet goed..
ik slaap doordeweeks als ik naar school moet om half 1, 1 uur.
en als ik dan 's ochtens wakker wordt, ben ik echt zó misselijk echt niet grappig Verdrietig vaak heb ik ook nog buikpijn, ik kan dan weinig tot niets ontbijten waardoor ik me nog slechter voel, opstaan voor mij is écht geen pretje..
ik heb trouwens bijna altijd last van misselijkheid als ik opsta..
ook als ik om 11 uur mijn bed uit kom, het kan er ook aan liggen dat ik heeeeeeel weinig drink, want ik heb gewoon geen dorst,..
hebben jullie hier ook last van? en hebben jullie tips? Ach gut

silver

Re: niet slapen> misselijkheid en buikpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 13:59

Ik ken het probleem. Ik heb dit ook heel vaak (niet altijd gelukkig). Ik heb ook heel vaak last van extreme misselijkheid in de ochtend. Ontbijten doe ik dus ook niet graag. Ook ik drink echt heeeel weinig. Ik heb ook nooit dorst en als ik probeer te drinken als ik geen dorst heb, word ik juist nog misselijker. Ik probeer nu wel steeds meer te drinken en het gaat wel wat beter, maar de misselijkheid in de ochtend gaat er niet echt van over...

Ik heb zelf helaas geen tips, maar ik zou ze wel graag willen weten! Lachen

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 14:08

Ooh hoe herkenbaar. Gister stond ik op, extreem misselijk & dizzy. Oke, even op de bank zitten en bijkomen. Lukte niet. Ik stond op om wat te eten te maken zodat die misselijkheid misschien weg zou trekken. Stortte ik gewoon in, midden in de keuken. Kon gewoon niet meer op mn benen staan, was ZO misselijk en had ZON buikpijn.. nou goed ik lag daar te creperen, het zweet brak me aan 10 kanten uit en ik wist gewoon niet hoe ik het had. Scheve mond Kon niet meer praten, zitten oid. Alleen maar liggen en dan wel op de koude vloer (beviel me wel Clown)
Mn broertje mn moeder gebeld die was binnen 5 minuten thuis van d'r werk. Heb wat gedronken en heb van 10 tot 16 geslapen Scheve mond Toen ik wakker werd knallende koppijn en nog steeds wat misselijk. Pijnstiller genomen en zo ben ik er weer bovenop gekomen.

Echt zó vaag! Volgens mn moeder kwam het omdat ik te weinig had gedronken. Kan wel kloppen, maar als ik geen dorst heb vergeet ik gewoon te drinken. Nagelbijten / Gniffelen

Dus TS, misschien betekend het wel dat je te weinig drinkt. Veel meer drinken, zet bijv. ook een flesje water naast je bed voor 's nachts. Misschien helpt het. Lachen

Juulja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 14:30

ja daar kan het wel aan liggen ja, maar zelf nu, vanacht 11 uur geslapen ongeveer en nóg misselijk

jessica_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 15:55

allemaal niet zo prettige heb der zelf geen last van maar veel drinken helpt wel.. Knipoog

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 17:58

Met dit weer (hot hot) denk ik dat veel water dan drinken echt een noodzaak is..Zeker als je in de dag werkt of inspanning doet (denk; werken met je knollie in dit weer Haha! )
Ik sta de laatste dagen ook vaak misselijk op, ga pas om 1u slapen en sta smorgens op om 12u, ben de ganse dag moe,mijn spieren lijken wel verdwenen, geen fut meer en het minste is me teveel..Ik eet nu ook al 4 dagen weining..(2sneetjes brood smiddag en savonds mss een klein beetje warm) en als je dan weet dat ik anders * Bloos * wel 6 sneedjes brood eet, smiddags lekker brood met weer wat leers van beleg met wat fruit en savonds 2 volle borden warm eten!(als het lekker is anders haal ik pizza Haha! )...Tsjah..Misschien hebben vrouwen zo hun dagen.. Knipoog

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 19:36

Mm hier nog 1, heb het ook vaak als ik 's ochtends op de fiets zit .. gaat vanzelf weer over. Maar verdomd vervelend.

Juulja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 19:45

Citaat:
)...Tsjah..Misschien hebben vrouwen zo hun dagen..
Knipoog

Waren het maar dagen Verdrietig

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 23:31

Quote:
)...Tsjah..Misschien hebben vrouwen zo hun dagen..

Waren het maar dagen

Tog geen weken Juulja??

Juulja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 20:34

nou, 90% van de dagen dat ik voor 8 uur mijn bed uit moet.. dus reken maar uit. als je een dag in de week het 3e uur moet beginnen en de rest van de dagen het eerste uur..

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:47

eet je misschien ook voordat je naar bed toe gaat?? Als je dat doet zou het zo kunnen zijn dat je maag er niet zo goed tegen kan... Probeer een ritme in je leven aan te brengen.. DUs niet laat gaan slapen maar op tijd en er op tijd weer uit ook als je vrij bent. als je niet veel wil eten eet dan wel genoeg fruit. Slik vitamine pillen (ik ben verslaafd een vitamientje c haha) en drink toch echt wat... maakt niet uit wat (geen alcohol natuurlijk) om je vochtbalans op pijl te houden... Drink je wel eens koffie?? Niet meer doen, drink je wel eens thee?? Probeer dan kruiden thee of thee zonder theeine (schrijf je dat zo?/ das net zo eits als cafeine) Verder beetje bewegen en niet te veel suikers eten.. Niet te veel vette dingen..

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 09:39

Ik heb dit 's nachts wel eens - dan word ik stikmisselijk wakker. Komt meestal omdat ik 's avonds nog iets zoets, bijv. ijs, heb gegeten. Meestal probeer ik zoiets alleen maar direct na het eten te nemen, dan gaat het wel goed.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 09:46

Misschien kun je voordat je opstaat een kopje(kruiden) thee en een crackertje eten(net als zwagere vrouwen daar schijnt het ook bij de ochtendmisselijkheid te helpen).In je bed opeten.