Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horselover20 schreef:ik zou idd ook vragen of je eerder mag... laat je nog weten hoe het verder gegaan is?
marleendv_88 schreef:Een whiplash zou het niet zijn, volgens mij heb je dan erg last van je nek, niet van je keel en kin.
Het kan best zijn dat je gewoon wat spiertjes pijn hebt gedaan en het met een paar dagen weer over is.
Maar neem nooit raad van mij aan, ik ga ook nooit naar de dokter en dan heb je wel eens irritante gevolgen
*Toch maar even langs de dokter
friesjeessss schreef:ik heb t ook gehad, had alleen mn voet al wel op de grond![]()
ben naar achteren gevallen, schouder deed me een beetje zeer..
mensen op de manege (ja, manege is al lang geleden) zeiden doe je arm es de lucht in, dus ik arm recht omhoog.. o hij is niet gebroken..
was bij een kennis, die wou toch langs de huisarts.. die zei hij is of uit de kom, of gebrokenik had zo iets, laat em alsjeblieft gebroken zijn, anders moeten ze aan mn arm trekken.. mn moeder keek altijd die ziekenhuis series waar je dat dus ziet hoe dat terug zetten gaat..
ze probeerden op me in te praten ''ja maar als ie uit de kom is, is het zo weer over'' ja maar toch dat doet wel pijn..
haha hij was dus toch gebroken.. was niet mn sleutelbeen, maar een ander botje ofzo, ze hielden het daar op, ja je schouder is gebroken.. o ok en nu? hoeft toch geen gips om heen he? nee dat kan niet, maar wel een mitella, en je mag eerst niet rijden.. o sh*t