Afgestapt gevallen , pijn onder me kin.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_manon_x

Afgestapt gevallen , pijn onder me kin.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 15:12

Heey.

Ik moest woensdag zoals gewoonlijk lessen , we waren net klaar met uitstapen en we mochten afstappen.
Dus ik ging afstappen , maar ik bleef met me voet haken , ik weet niet meer precies waar.
Mjaa ik was dus nog niet met me voet op de grond , dus ik viel naar achteren met me hoofd , me hoofd kwam best wel hard neer.
Me hoofd ging van achteren naar voren.
Maar sinds gisteren heb ik last van me keel , onder me kin ( ik weet niet hoe dat heet ).
Als ik naar boven kijk of als ik ja knik , ook als ik een beetje duw doet het pijn.
Het is geen hevige pijn maar het doet best wel zeer.

Iemand raad ?
Of weet iemand wat ik moet doen ?

xx Manon
Laatst bijgewerkt door x_manon_x op 07-07-06 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt

BeLoVeD

Re: Afgestapt gevallen , pijn onder me kin.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:15

Naar de dokter gaan, heel simpel.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:25

Voor de zekerheis toch maar even naar de dokter, vandaag. Wordt het morgen erger dan heb je een probleem, dan wordt het ziekenhuis of huisartsenpost. Lachen

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 15:37

Mijn moeder zegt , Als het maandag nog is gaan we dan naar de dokter , ik ga vragen of ik eerder mag.

__baron__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 16:47

ik zou idd ook vragen of je eerder mag... laat je nog weten hoe het verder gegaan is?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 16:51

Ik kan me voorstellen dat je moeder afwacht tot maandag. Het weekend nadert namelijk Lachen

Ik denk dat je gewoon een spiertje hebt verrekt o.i.d

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 18:27

horselover20 schreef:
ik zou idd ook vragen of je eerder mag... laat je nog weten hoe het verder gegaan is?

Iss goed ,, Knipoog

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 00:52

misschien is het een whiplash of hoe je dat schrijft Nagelbijten / Gniffelen

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 01:06

Een whiplash zou het niet zijn, volgens mij heb je dan erg last van je nek, niet van je keel en kin.
Het kan best zijn dat je gewoon wat spiertjes pijn hebt gedaan en het met een paar dagen weer over is.
Maar neem nooit raad van mij aan, ik ga ook nooit naar de dokter en dan heb je wel eens irritante gevolgen Rolleyes

*Toch maar even langs de dokter Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 01:33

ik heb t ook gehad, had alleen mn voet al wel op de grond Tong uitsteken
ben naar achteren gevallen, schouder deed me een beetje zeer..
mensen op de manege (ja, manege is al lang geleden Tong uitsteken ) zeiden doe je arm es de lucht in, dus ik arm recht omhoog.. o hij is niet gebroken..
was bij een kennis, die wou toch langs de huisarts.. die zei hij is of uit de kom, of gebroken Clown ik had zo iets, laat em alsjeblieft gebroken zijn, anders moeten ze aan mn arm trekken.. mn moeder keek altijd die ziekenhuis series waar je dat dus ziet hoe dat terug zetten gaat..
ze probeerden op me in te praten ''ja maar als ie uit de kom is, is het zo weer over'' ja maar toch dat doet wel pijn..
haha hij was dus toch gebroken.. was niet mn sleutelbeen, maar een ander botje ofzo, ze hielden het daar op, ja je schouder is gebroken.. o ok en nu? hoeft toch geen gips om heen he? nee dat kan niet, maar wel een mitella, en je mag eerst niet rijden.. o sh*t Koe

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 20:25

marleendv_88 schreef:
Een whiplash zou het niet zijn, volgens mij heb je dan erg last van je nek, niet van je keel en kin.
Het kan best zijn dat je gewoon wat spiertjes pijn hebt gedaan en het met een paar dagen weer over is.
Maar neem nooit raad van mij aan, ik ga ook nooit naar de dokter en dan heb je wel eens irritante gevolgen Rolleyes

*Toch maar even langs de dokter Knipoog

haha jaa ik ga meestal ook niet langs de dokter watn dan denk ik van jaa het zal toch daarna wel over zijn .. mjea ..

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 20:26

friesjeessss schreef:
ik heb t ook gehad, had alleen mn voet al wel op de grond Tong uitsteken
ben naar achteren gevallen, schouder deed me een beetje zeer..
mensen op de manege (ja, manege is al lang geleden Tong uitsteken ) zeiden doe je arm es de lucht in, dus ik arm recht omhoog.. o hij is niet gebroken..
was bij een kennis, die wou toch langs de huisarts.. die zei hij is of uit de kom, of gebroken Clown ik had zo iets, laat em alsjeblieft gebroken zijn, anders moeten ze aan mn arm trekken.. mn moeder keek altijd die ziekenhuis series waar je dat dus ziet hoe dat terug zetten gaat..
ze probeerden op me in te praten ''ja maar als ie uit de kom is, is het zo weer over'' ja maar toch dat doet wel pijn..
haha hij was dus toch gebroken.. was niet mn sleutelbeen, maar een ander botje ofzo, ze hielden het daar op, ja je schouder is gebroken.. o ok en nu? hoeft toch geen gips om heen he? nee dat kan niet, maar wel een mitella, en je mag eerst niet rijden.. o sh*t Koe

whahah Tong uitsteken
grappig , ( maar tog ook niet voor jou ) Tong uitsteken