na een jaar niet ongesteld te zijn geweest....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aprillicious

na een jaar niet ongesteld te zijn geweest....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 17:07

ben ik het eindelijk geworden. Alleen nu ben ik het al bijna 3 weken lang, en goed ook.

Ik werd een jaar geleden door mijn pil heen ongesteld. Had toen een hoop stress en ben toen gaan stoppen met de pil. Toen ben ik het een jaar niet geweest. Was 2 maanden geleden er wel voor naar de huisarts geweest, maar die vertelde me dat het niet ernstig was en dat mocht ik het willen, dat hij dan iets kon geven om mijn hormoonhuishouding weer op te wekken. Nu vond ik het opzich niet erg dat ik niet meer ongesteld werd (zou van mij altijd weg mogen blijven, maargoed ben nou eenmaal als vrouw geboren Knipoog). De dokter zei dat als ik het over een half jaar nog niet was, dat ik dan wel moest komen omdat er anders ook een kans zou zijn dat ik geen kinderen meer kon krijgen. Dus ik had gezegd dat ik nog wel een half jaar wil wachten ermee. Maar nu ben ik het dan eindelijk geworden en goed ook. Normaal ben ik het maar 2 a 3 dagen en echt heel weinig. Maar nu ben ik het heel hevig en nu al bijna 3 weken lang. Op het moment dat ik ongesteld ben geworden ben ik vanaf dag 1 weer de pil gaan slikken. Maar nu heb ik nog 4 pilletjes over en dan moet ik weer een weekje stoppen omdat ik dan eigenlijk pas ongesteld moet worden.

Morgen bel ik de huisarts maar weer eens op, maar hebben jullie het ook weleens meegemaakt dat jullie het lange tijd niet zijn geweest en dat je daarna heel lang ongesteld bent??

Mijn logica is dat van een jaar (12 eitjes) er een hoop uit moet en dat het wel normaal is, maar is dit zo?

Ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen. Zit nu maar aan de ijzer tabletten om maar minder dizzy te worden als ik op sta.

Bedankt voor het lezen!

jiehaaa

Re: na een jaar niet ongesteld te zijn geweest....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 17:12

Ja heb ik ook gehad, eerst een half jaar helemaal niet meer, en toen een tijdje om de drie maanden. Heerlijk, dat zou ik nu ook wel weer willen!!!
Maar uiteindelijk kwam het normale ritme weer...

FlynnlOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 17:19

Ik ben het een half jaar geleden voor het eerst geweest.
En ik ben het nog steeds niet voor de 2e keer geworden Nagelbijten / Gniffelen
Ik vind het eigelijk wel handig Vork

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 08:05

Inderdaad verstandig om de huisarts even te gaan verblijden met een bezoekje.
Moet er niet aan denken om 3 weken ongesteld te zijn.

Een troost, ik slik de pil en het is nog steeds een raadsel op welke dag ik precies ongesteld moet worden.
De ene keer op maandag de andere keer op woensdag. De ene keer bijna niets (begin ik al aan zwangerschapstesten te denken) en de andere keer erg veel.

jessica_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 09:43

ik zou ook maar even langs de dokter gaan want 3 weken is wel erg veel.. Clown

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 14:34

Oh jeetje, nee ik ben het best wel regelmatuig voor mijn leeftijd.(15)

Ben benieuwd wat de doktor zegt!

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 19:22

Jaa .. heb ik ook wel is last van. Nagelbijten / Gniffelen Soms ben ik het gewoon 4 maanden niet.