Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kipje schreef:Ik heb ze gekocht en ik moet zeggen dat ik er geen bal aan had. Ik heb ook altijd waanzinnig veel pijn bij het dalen en dus heb ik ze gekocht. Ik heb alles gedaan volgens gebruiksaanwijzing maar ik had niet het idee dat het ook maar iets hielp.
Wat je ook kan doen is vragen om bekertjes vlak voor de landing. De stewardes haalt dan een bekertje met warme watjes erin. Deze bekertjes moet je tijdens het dalen tegen je oren houden en dan heb je echt helemaal nergens last meer van (omdat de druk in die bekertjes gewoon gelijk blijft). Het ziet er wel stom uit hoor, maar ach, die mensen in t vliegtuig zie je waarschijnlijk nooit meer
LiSSy schreef:slikken werkt ook niet, maar je oren klaren wel!
knijp je neus dicht en blaas hard, je oren zijn dan geklaard en hebben gelijke druk met de lucht om je heen. als je dit heel regelmatig doet zal je veel minder last hebben.
ik heb die earplaes ook gebruik, bij mij hielpen ze ook eigenlijk niet, maar ze deden wel zeer in mijn oor!
chickey schreef:Ik heb vorig jaar de hele tijd fruittella zitten kauwen. Dat is taaier dan kauwgum en ik moet zeggen dat het heel goed heeft geholpen toen..Maar volgens mij is ook dat per persoon verschillend..