Ik zou echt heel graag horen waarmee jullie je bikinilijn scheren (of enger, harsen en zo?

Mijn dank is nu al groot!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VeirL schreef:Weet je wat het is? Ik maakte me eerst ook zo enorm zorgen over m'n bikini lijn. Ik schoor hem thuis 3 keer of zo, dan pas durfde ik in een bikini broekje. Ik was er echt enorm onzeker over en dat heb ik toen ook tegen mijn toenmalige vriendje verteld. En die zei dat het helemaal niet opviel. Of ik het nou 20 minuten vantevoren had geschoren of al 1 dag niet.
Maak je dus gewoon niet zo druk over hoe je de minste haartjes ziet.
Tulandro schreef:Nou, ik wil gewoon echt dat er niets te zien is!! .
Tinkerhorse schreef:Ben zelf ook nog steeds op zoek naar De tip! Ik krijg ook altijd rode bultjes, en het jeukt verschrikkelijk
Edit"toevoeging:
Ik doe de laatste tijd na het scheren er aardig wat Vaseline opsmeren, en dit werkt wel een beetje.
Liezel1 schreef:en dat duurt heeeeeeeel lang!!
Yvonniej schreef:Liezel1 schreef:en dat duurt heeeeeeeel lang!!
nee hoor, met een epileerapparaat niet
milo schreef:he... tot waar groeit jullie haar?? ik zie helemaal niks. ik scheer een beetje hier en daar, maar je broekje valt er toch overheen?
_SteR_ schreef:Ik heb de Intuition, van Wilkinson. Dit is echt een super handig ding!![]()
Er zit een soort zeep op, dus klooien met scheerschuim hoeft al niet. De zeep zorgt ervoor dat je je niet snijdt, + dat er een randje Aloe Vera naast het mesje zit.
De zeep + het mesje kun je vervangen als het mesje bot wordt, en de zeep opraakt!