Permanent???!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Buddha

Permanent???!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 18:56

Hoi, ik heb heel erg dik, pluizig, krullend en super veel haar. Het is nu best lang.
Ik laat het af en toe eens stylen door mijn kapster, dat staat geweldig, dan kan ik het zelfs los dragen!
(Aub geen reacties zoals krullen zijn zo mooi, want die van mij pluizen verschrikelijk dus is echt lelijk)!
Zelf hebben mijn moeder en ik samen ook een erg goede styler, van het kapsalon. Alleen ben ik zo lang bezig, en heb er altijd weinig zin in!
Nu zit iki erover te denken om een permanente styling te nemen?
Deze is (schrik niet) €175,- Maar ze zijn 5 a 6 uur met je haar bezig! En het blijft een half jaar zitten, (dus ook na t wassen en dergelijke) (normaal is het eruit, als het nat wordt)
Maar echt goed voor je haar, dat is het niet...
Alles bij elkaar opgeteld toch wel wat voor- en nadelen dus, maar wat zouden jullie doen?
Ik ben smorgens altijd heel lang met mijn haar bezig, om het een beetje leuk te krijgen, maar los vind iedereen zo leuk staan bij mij!!
Ik zou het heerlijk vinden even een tijdje stijl en makkelijk en mooi haar te hebben!!
Wat denken jullie? Doen of niet?

Anoniem

Re: Permanent???!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 18:59

Ik zou het niet doen.Al het nieuwe haar wat gewoon weer groeit, dat krult en pluist wel.
+dat je door die styling je haar nog meer uitdroogt.
Waardoor het gewoon nog meer gaat pluizen.
Zonde van je geld!

Misschien kan je beter aan de kapper vragen wat je kan doen tegen het pluizen. En daar een oplossing voor kan vinden.

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 19:07

Nee, heb alles al geprobeerd, maar mijn haar is echt moeilijk in bedwang te houden, het is gewoon echt niet mooi om het los te dragen. En van ceramische styletangen wordt je haar niet zo droog, maar gaat juist mooi glanzen Lachen (ook hebben we zelf thuis speciale zijde voor in je haar, dat je haar beschermt)! Maar de bovenkant, zou ik dan bij kunnen stylen als het wat gegroeid is Lachen Maar over het algemeen groeit mijn haar niet zo snel eigenlijk.. Lachen Bedankt voor je reactie

__Tiientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 19:11

Als je het graag wil, moet je het doen.
Alleen het is wel heel erg slecht voor je haar he..

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 19:13

hmm, maar wat houd dat in dan? Je haar zal er vast niet uitvallen ofzo neem ik aan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 19:34

Het wordt denk ik gewoon wat doder en droger.
Net zoals krullen laten zetten ook slecht is, maakt het ook droger. Maar als je het moet bij stylen, ben je als nog lang bezig Knipoog..

chicolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 19:40

als je twijfelt, niet doen!
ik bedoel: je loopt dan misschien een half jaar rond met een kapsel dat misschien wel helemaal nietb wilt!

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 19:41

hmm, ik twijfel over de prijs, en over dat het slecht is, ik weet wel dat het mooi is bij me, en heel makkelijk, stijl haar

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 19:48

chicolover schreef:
als je twijfelt, niet doen!
ik bedoel: je loopt dan misschien een half jaar rond met een kapsel dat misschien wel helemaal nietb wilt!

haha ze loopt nu toch ook al met een kapsel dat ze helemaal niet wil, gewoon doen.

en laat je goed adviseren in een goede kapsaloon.

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 19:55

Je kunt het best doen. Dat het slecht is voor je haar, dat is krulpermanent ook, maar met beschermingslotion en haarverzorgingsmaskers valt het best mee. Een vriendin van mij heeft dat pas ook gedaan en haar haar is er niet voelbaar of zichtbaar op achteruit gegaan. Je hebt nu een kapsel wat je echt niet leuk vind, probeer het gewoon. Mocht je het niet leuk vinden ga je het gewoon weer vast dragen

__Tiientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 19:57

rudi schreef:
hmm, maar wat houd dat in dan? Je haar zal er vast niet uitvallen ofzo neem ik aan?

Nee tuurlijk valt het niet zo snel uit Knipoog.
Een meisje uit mijn klas heeft haar haar 2x geverfd en 2x gepermanend en dat valt ook niet uit.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 20:13

Ik vind het geen gezicht als het dan na een poosje uitgegroeid is.
je zegd dan wel dan kan ik alleen de bovenkant stylen.
Maar geloof me, dat is geen porum..
Een regenbuitje en je ziet er niet uit.,

Je ziet het altijd.

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 20:21

Maar hoeveel groeit je haar nou in een half jaar? Mijn haar groeit zowieso niet zo snel..Lachen

__Tiientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 20:22

Ik heb ook uitgroei (Heb me haar geverfd),
ziet er ook niet uit. Maar in de zomer word ik altijd blonder dus dan valt het altijd minder op Ja.

__Tiientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 20:23

Ik denk dat haargroei bij iedereen verschillend is.
Die van mij groeit best snel.
Laat het binnenkort weer knippen, want te lang vind ik niet mooi terwijl ik het een paar maanden geleden nog helemaal tot me schouders afgeknipt had. Nagelbijten / Gniffelen

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 20:25

ik heb dus krullen laten zetten en dat was 6 weken geleden, mijn haar groeid niet snel maar als ik nu een scheiding heb heb ik aan elke kant 2cm uitgroei!

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 00:09

gemiddeld groeit haar 1 cm per maand (als ik de kapper die mij het laatst geknipt heeft mag geloven)
Mijn haar groeit echter heeeel snel.

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 00:12

Mijn haar groeit erg snel, moet het elke 3 a 4 weken verven en elke 4 weken naar de kapper. Je kunt het iig proberen, als het niet bevalt laat je het gewoon uitgroeien Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 13:25

als je het wil? Doen!

Ik heb ook pluizig haar, voor mij helpt het om na het wassen terwijl het nat is er wax in te doen en dan meteen in een staart te doen. Eventueel als het droog is opnieuw een klein beetje wax in je krullen, het valt niet op dat er gel in zit maar je hebt ook geen pluizig haar meer Lachen

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 15:43

Ik zou wel eens een foto van je haar willen zien. Heel veel mensen zeuren namelijk over hun haar, terwijl anderen vinden dat ze heel mooi haar hebben.

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:03

Ik zou het niet doen, want de uitgroei groeit inderdaad aan zoals je haar is.
Ik denk dat het de eerste maand echt super zal zijn, maar dat je daarna (als je ziet dat het gegroeid is) echt veel spijt hebt...
Maar zelf weten natuurlijk Lachen

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 16:28

Maar mijn haar is helemaal bovenaan, bij mijn hoofd, gewoon wel stijl.. Daar is het namelijk gewoon zwaar. Ik ga binnenkort een afspraak maken bij de kapsalon voor meer info.
Als ik het gedaan heb, komen voor en na foto's !!

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:41

hm ik zou het wel doen als ik jou was, als je elke dag met een stijltang aan de gang gaat, dan droogt het net zo goed uit. dan kan je naar mijn mening het beter 1x in het halve jaar doen. en dan goede verzorgings producten gebruiken bv crémes en maskers

en vraag naar de producten die ze gebruiken qua risico enz

ik heb namelijk een permanent gehad(weet niet of het dezelfde producten zijn als voor het stijlen) maar toen had ik dus wel een kaal plekje midden op mn voorhoofd!

succes Groetjes

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:49

Ik lees aan je reactie dat je het wel graag wilt dus waarom niet?? soms moet je ook niet echt kijken naar de prijs maar waar JIJ je goed bij voelt

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 17:17

Ik zou het doen! het is iets wat je graag wilt en ook al is het 175 euro, je hebt wel een half jaar lang plezier van je haar!!
met goede verzorging zal het denk ik ook wel goed komen omdat het slecht voor je haar zal zijn, maar dat is verven en permanenten toch ook?

Succes in ieder geval!!!