maar ik wil gewoon graag zwemmen enzo en dat doe ik ook wel . Zij er meer bokkers die het hebben en wat doen jullie er tegen en wat zijn bij jullie nog meer de vershijnselen, vanochtend toen ik op stond had ik me toch een jeuk aan me boven benen 
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 maar ik wil gewoon graag zwemmen enzo en dat doe ik ook wel . Zij er meer bokkers die het hebben en wat doen jullie er tegen en wat zijn bij jullie nog meer de vershijnselen, vanochtend toen ik op stond had ik me toch een jeuk aan me boven benen 

Hoe krijg ik het weg, ik bel al naar de huisarts geweest maar die gaf mij pillen voor jeukende ogen enz. las ik op de bijsluiter.. Ik heb ook een drankje gekregen van de homeopaat maar het schiet gewoon niet op! ik heb het nu al 2 weken.. en ik ga bijna op vakantie :S Heluuupp 
                                                         Ringetje schreef:Er is hier ook al een topic over. Ik kan hem alleen even niet vinden.
Ik heb er ook last van. Niet zo heel erg gelukkig. Na de eerste week flink zon is het meestal over. Ik krijg dan over mijn hele armen en borstbeen rode, jeukende bultjes. Ik smeer en iets op van de Kruidvat. Zonneblaasjesgel heet dat geloof ik gewoon.
 ) minder.

hopenlijk blijft dat zo